Toplam kayıt 4112, listelenen: 1827-1846

      Künye Göre
      İnceli, A. L. & Sengezer-Inceli, M. (2012). Effects of olive oil mill waste water (OMWW) on the frog larvae. Bulletin of Environmental Contamination and Toxicology, 89(2), 281-285. doi:10.1007/s00128-012-0688-6 [1]
      İnci İzmir, S. B. & Çitil Akyol, C. (2024). EMDR Flash technique in adolescents with depression: a twelve-week follow-up study. Clinical Child Psychology and Psychiatry. doi:10.1177/13591045241247701 [1]
      İnci İzmir, S. B. & Ercan, E. S. (2021). Treatment of preschool children with obsessive compulsive disorder. Clinical Child Psychology and Psychiatry, 28(2), 734-747. doi:10.1177/13591045221111848 [1]
      İnci İzmir, S. B., Aktan, Z. D. & Ercan, E. S. (2024). Assessing the mediating relationships between psychological factors in children with attention deficit hyperactivity disorder and cognitive disengagement syndrome. Applied Neuropsychology-Child, 1-17. doi:10.1080/21622965.2024.2341251 [1]
      İnci İzmir, S. B., Korkmazlar, Ü. & Ercan, E. S. (2023). Eye movement desensitization and reprocessing therapy in adolescents with panic disorder: a twelve-week follow-up study. Clinical Child Psychology and Psychiatry. doi:10.1177/13591045231184757 [1]
      İnci, S. B., İpçi, M. & Ercan, E. S. (2022). Methylphenidate significantly improves neurocognitive impairments in children with ADHD. Psychiatry Research, 311, 1-8. doi:10.1016/j.psychres.2022.114492 [1]
      İpek Al, P. & Ismailov, Z. (2019). Boundedly solvability of first order delay differential operators with piecewise constant arguments. TWMS Journal Of Applied And Engineering Mathematics, 9(2), 396-403. [1]
      İrsoy, O., Yıldız, O. T. & Alpaydın, A. İ. E. (2012). Design and analysis of classifier learning experiments in bioinformatics: Survey and case studies. IEEE/ACM Transactions on Computational Biology and Bioinformatics (TCBB), 9(6), 1663-1675. doi:10.1109/TCBB.2012.117 [1]
      İrsoy, O., Yıldız, O. T. & Alpaydın, A. İ. E. (2012). Soft decision trees. Paper presented at the International Conference on Pattern Recognition, 1819-1822. [1]
      İrsoy, O., Yıldız, O. T. & Alpaydın, A. İ. E. (2014). Budding trees. Paper presented at the 22nd International Conference on Pattern Recognition, 3582-3587. doi:10.1109/ICPR.2014.616 [1]
      İskenderoğlu, İ. (2022). Obsesif kompulsif belirtiler, belirsizliğe tahammülsüzlük ve kaygı arasındaki ilişki: Covid-19 sürecine özgü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      İşcan, İ. (2020). Symmetrized p-convexity and related some integral inequalities. TWMS Journal of Applied and Engineering Mathematics, 10(4), 1036-1048. [1]
      İşgören, G. (2018). Genç erişkinlerde bilişsel duygu düzenlemenin mükemmelliyetçilik ve depresyon ilişkisindeki rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      İşleyen, M. (2011). A cooperative communication approach to cognitive radio. Istanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      İyidir, İ. K. (2012). Visual obstacle detection and avoidance for indoor mobile robots. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü [1]
      İyidir, İ. K., Tek, F. B. & Kırcalı, D. (2012). Adaptive visual obstacle detection for mobile robots using monocular camera and ultrasonic sensor. Lecture Notes in Computer Science, 7584(Part 2), 526-535. doi:10.1007/978-3-642-33868-7_52 [1]
      İzci, A. (2018). Sürreal filmlerin psikedelik tarzda hareketli afiş olarak yorumlanması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      İzgi, Ş. (2020). Aile içi şiddet, çocukluk çağı travmaları, aleksitimi ve bedenselleştirme arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      İzgiş, H. (2019). Bir grup öğretmenin algıladıkları sosyal destek ve yaşam doyumu ile depresyon arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      İzmir, S. B. İ., Aktan, Z. D. & Ercan, E. S. (2023). The relationships of neuropsychological factors and loneliness preference in children with attention deficit hyperactivity disorder and cognitive disengagement syndrome. Applied Neuropsychology-Child, 1-10. doi:10.1080/21622965.2023.2291448 [1]