Yazar "Öz Pektaş, Hatice" için listeleme
-
An analysis of interactivty possibities in online journalism
Öz Pektaş, Hatice (Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2011)The study in investigating the interactivity possibilities in cyber journalism in Turkey examines web sites of national newspapers comparatively to the web sites of newspapers from different countries thereby utilising the ... -
Mobil uyumlu web site arayüzlerinde kullanılabilirlik
Dinç, Osman (Işık Üniversitesi, 2018-01-19)Mobil cihazlar, günümüzde internete erişimde en önemli yoldur. İnternetin giderek yaygınlaşması ve kablosuz teknolojilerin gelişmesi, “mobil” kavramını günlük yaşantımızda daha önemli hale getirirken, mobil internet ... -
Okul öncesi dijital boyama kitaplarının görsel iletişim tasarımı açısından incelenmesi ve uygulama önerisi
Sezgin, Duygu (Işık Üniversitesi, 2017-06-13)Bu tezin amacı, okul öncesi dönemde kullanılan dijital boyama kitabı uygulamalarının, eğitici içerikler taşıyabileceğini ve bu içeriklerin eğlenceli yöntemlerle çocuğa aktarılabileceğini göstermektir. Okul öncesi çocuğun ... -
Okul öncesi eğitimde dijital çocuk kitabı uygulamalarının görsel iletişim sorunları ve uygulama önerisi
Aşkın, Onur (Işık Üniversitesi, 2016-05-16)Bu çalışmanın amacı, dijital çocuk kitabı uygulamalarını okul öncesi eğitim sistemlerine uygulayarak eğitim materyali haline gelmelerini sağlamaktır. Kütüphanelerde basılı olarak bulunan çocuk kitaplarının dijital arşivlere ... -
Sürreal filmlerin psikedelik tarzda hareketli afiş olarak yorumlanması
İzci, Afife (Işık Üniversitesi, 2018-01-19)Sinemanın ilk zamanlarında film jenerikleri olarak karşımıza çıkan hareketli grafikler günümüzde çeşitlilik kazanmıştır. Bu çeşitlilik teknolojiyle bağlantılı olarak farklı mecralarda karşımıza çıkmaktadır. Bu mecralardan ... -
Tv reklamlarında göstergebilimsel inceleme Ve Türk Hava Yolları “Hayal Edince” reklam filminin çözümlenmesi
Öz Pektaş, Hatice (Istanbul Kultur Univ, 2017-04)Aynı zamanda bir tanıtım etkinliği olan reklam, mesajı aracılığı ile öncelikle satma işlevini yerine getirir. Reklam bir ürünü satmaya çalışırken genellikle kültür tarafından belirlenen dil, imgeler, fikirler ve değerlere ... -
Ülkemizdeki 4-5 yaş grubu çocuklara yönelik okuma ağacı kitapları tasarımı
Döneray, Işıl (Işık Üniversitesi, 2016-05-18)Günümüz iletişim çağında, çocukların öğrendiklerini tekrar eden ve (onları) edilgen bir konuma düşüren geleneksel eğitim anlayışının yapısı değişmektedir. Eğitim, cinsiyet, ırk, dil, din ve yaşam koşulları eşitsizliğinin ... -
Viral reklamların görsel iletişim tasarımıyla ilişkisi
Tokel, Aylin (Işık Üniversitesi, 2017-01-20)Viral reklamlar, dünya çapında uygulanan ve bilinen en etkili reklam türlerinden biridir. Bu nedenle viral reklamlar, sıradan reklam kampanyalarına, alternatif olarak; yenilikçi ve hedef kitleye kolay ulaşımı sayesinde ...