Yazar "0000-0001-9597-9351" için listeleme
-
An exploratory research among fashion business leaders and neuromarketing company executives on the perception of applied neuromarketing
Kurtoğlu, Ali Levent (Işık Üniversitesi, 2020-01-20)Since almost two decades conditions that influence consumer purchase behaviour keep on changing in a dynamic manner which result in faster, better, more accurate and more precise managerial decisions’ necessity that are ... -
An exploratory research among fashion business leaders and neuromarketing company executives on the perception of applied neuromarketing
Kurtoğlu, Ali Levent; Ferman, Ali Murat (PressAcademia, 2020-06-30)Purpose- In the last two decades neuromarketing is considered to be an evolutionary concept within marketing that makes use of neuroscientific tools in order to measure human related factors such as attributes, emotions, ... -
Uygulanabilir nöropazarlamanın moda endüstrisi ve nöropazarlama liderleri üzerindeki algısı üzerine keşfedici bir araştırma
Kurtoğlu, Ali Levent; Ferman, Ali Murat (PressAcademia, 2020-07-30)Amaç- Son yirmi yılda ortaya çıkan nöropazarlama, tüketicinin karar vermesini etkileyen nitelikler, duygular, hafıza ve algılar gibi insanla ilgili faktörleri ölçmek için nöro bilimsel araçlardan yararlanan evrimsel bir ... -
Yaratıcı sınıfın şehirlerde yaşam ve iş yeri tercihleri: İstanbul örneği
Falcıoğlu, Pınar; Kurtoğlu, Ali Levent (PressAcademia, 2016-04-01)Yaratıcı Sınıf Kuramı ekonomik gelişmenin öncüsü olarak işlerden, mesleklerden veya şirketlerden ziyade, kişileri ortaya koyan, iyi gelişmiş insan sermayesini ekonomik büyümenin ana etkenlerinden biri olarak kabul eden ...