Konu "Ad" için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
1950'den günümüze basın reklamlarında kadın imgesinin göstergebilim açısından incelenmesi
(Işık Üniversitesi, 2018-01-19)Bu araştırmanın amacı; Türkiye’de 1950’li yıllardan günümüze, kadınların yer aldığı basın reklamlarına derinlemesine bir bakış açısı getirebilmek ve bunu göstergebilim inceleme yöntemlerinin ışığı altında yapmaya çalışmaktır. ... -
Reklamlarda kullanılan yazı karakterlerinin semantik çözümlenmesinde bilişsel yaklaşımlar
(İstanbul Medeniyet Üniversitesi, 2017-12-30)Reklam kampanyalarında font seçimi ve tipografi, sürecin sonunda ortaya çıkacak işin ne kadar dikkat çekeceğini ve mesajın ne kadar doğru iletildiğini belirler. Reklam kampanyalarında ulaşılmak istenen hedef kitleye ve ...