Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
1950'den günümüze basın reklamlarında kadın imgesinin göstergebilim açısından incelenmesi
(Işık Üniversitesi, 2018-01-19)
Bu araştırmanın amacı; Türkiye’de 1950’li yıllardan günümüze, kadınların yer aldığı basın reklamlarına derinlemesine bir bakış açısı getirebilmek ve bunu göstergebilim inceleme yöntemlerinin ışığı altında yapmaya çalışmaktır. ...
Anadolu'da kadın saçının simgesel değeri ve sanatta kullanımı
(Işık Üniversitesi, 2018-06-05)
Bu çalışmada araştırdığım konu, Anadolu ve çevresindeki uygarlıkların kadın saçı ve başa takılan aksesuarları, saçla ilişkili olan nesnelerin geçmişten günümüze sembolik etkisi, değişimi ve sanatta kullanım alanı incelenmiştir. ...
İş-aile yaşamında dengeyi bulma çabaları: Ülke incelemeleri
(T. C. Sosyal Güvenlik Kurumu, 2018)
Çalışma hayatındaki bireylerin aile yapısının bütünlüğünün korunmasına yönelik uygulanan iş-aile yaşam dengesi politikaları ele alınmaktadır. Bu çerçevede çalışma hayatındaki aile bireyleri ve kadına yönelik sosyal ...