Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKegeci, Sinanen_US
dc.contributor.authorÖzbek, Eyüp Erkanen_US
dc.contributor.authorTürkel, Mustafa Sertaçen_US
dc.contributor.authorDüzağaç, Remzien_US
dc.contributor.authorYıldız, Olcay Taneren_US
dc.date.accessioned2019-01-04T02:29:16Z
dc.date.available2019-01-04T02:29:16Z
dc.date.issued2018-07-05
dc.identifier.citationKegeci, S., Özbek, E. E., Türkel, M. S., Düzağaç, R. & Yıldız, O. T. (2018). Target audience selection for direct marketing. Paper presented at the 26th IEEE Signal Processing and Communications Applications Conference, SIU 2018, 1-4. doi:10.1109/SIU.2018.8404677en_US
dc.identifier.isbn9781538615010
dc.identifier.issn2165-0608
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11729/1443
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.1109/SIU.2018.8404677
dc.description.abstractDoğrudan pazarlama, uygun ürünleri uygun kişilerle en kısa yoldan buluşturma sürecidir. Son yılların en popüler pazarlama yaklaşımlarından birisidir. Bu çalışmada turizm sektörüne ait isimsizleştirilmiş bir veri tabanını kullandık. Bir otel zinciri için yapılan kampanya kapsamında veri madenciliği tekniklerini uygulayarak hedef kitle seçimi yaptık. Çalışmada birçok makine öğrenmesi yöntemini denedik. Sonuç olarak; geçmişte yapılan ve herhangi bir makine öğrenmesi yöntemi kullanılmadan hazırlanan kampanya sonuçlarına göre daha iyi sonuçlar elde ederken benzer analizlerde kullanılabilecek bir altyapı oluşturmuş olduk.en_US
dc.description.abstractDirect marketing, which is one of the most popular marketing approaches in the recent years, can be defined as the shortest and most accurate way of matching suitable products with the appropriate people. In this paper, we used an anonymous tourism sector database. We applied data mining techniques for target audience selection for a hotel campaign. As a result; we achieved better results than the results of previous campaigns without the use of any machine learning methods and we created an infrastructure that can be used for similar analyses.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherInstitute of Electrical and Electronics Engineers Inc.en_US
dc.relation.isversionof10.1109/SIU.2018.8404677
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectDoğrudan pazarlamaen_US
dc.subjectMakine öğrenmesien_US
dc.subjectÖznitelik mühendisliğien_US
dc.subjectVeri madenciliğien_US
dc.subjectAnonymous tourism sector databaseen_US
dc.subjectArtificial intelligenceen_US
dc.subjectCommerceen_US
dc.subjectComputational modelingen_US
dc.subjectComputer scienceen_US
dc.subjectData miningen_US
dc.subjectDatabasesen_US
dc.subjectDirect marketingen_US
dc.subjectDisease predictionen_US
dc.subjectDiseasesen_US
dc.subjectDogsen_US
dc.subjectFeature engineeringen_US
dc.subjectFeature engineeringsen_US
dc.subjectHotel campaignen_US
dc.subjectLearning systemsen_US
dc.subjectMachine learningen_US
dc.subjectMachine learning methodsen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectMarketing data processingen_US
dc.subjectNanoelectromechanical systemsen_US
dc.subjectSignal processingen_US
dc.subjectSimilar analysisen_US
dc.subjectTarget audience selectionen_US
dc.subjectTarget audienceen_US
dc.subjectTourism sectorsen_US
dc.subjectTravel industryen_US
dc.titleDoǧrudan pazarlama amaçlı hedef kitle analizien_US
dc.title.alternativeTarget audience selection for direct marketingen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.description.versionPublisher's Versionen_US
dc.relation.journal26th IEEE Signal Processing and Communications Applications Conference, SIU 2018en_US
dc.contributor.departmentIşık Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümüen_US
dc.contributor.departmentIşık University, Faculty of Engineering, Department of Computer Engineeringen_US
dc.contributor.authorID0000-0001-5838-4615
dc.identifier.startpage1
dc.identifier.endpage4
dc.peerreviewedYesen_US
dc.publicationstatusPublisheden_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorYıldız, Olcay Taneren_US
dc.relation.indexWOSen_US
dc.relation.indexScopusen_US
dc.relation.indexConference Proceedings Citation Index – Science (CPCI-S)en_US
dc.description.wosidWOS:000511448500530


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster