Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
Sosyal medya kullanım özelliklerinin kişilik yapılanmaları, yaşam doyumu ve depresyon açısından incelenmesi
(Işık Üniversitesi, 2017-06-05)
Amaç: Bu çalışmanın amacı sosyal medya kullanım özelliklerinin kişilik yapılanmaları, narsisizm, yaşam doyumu ve depresyon ile ilişkilerinin incelenmesidir. Yöntem: Araştırmanın örneklemi, gönüllülük usülüne göre, Surveey ...
İnsan kaynakları yönetiminde motivasyon ve eğitim amacıyla sosyal medya kullanımının Bursa sanayi ve ticaret odasına kayıtlı şirketler genelinde araştırılması
(Işık Üniversitesi, 2018-01-18)
Hızla gelişen teknolojinin tüm dünyayı etkilediği günümüzde işletmelerin bu duruma ayak uydurabilmeleri için kendilerini sürekli yenilemeleri gerekmektedir. Yenilenme ve değişim sürecinde başarılı olmak isteyen işletmeler ...
Dijital bir terim olarak sosyal çöplüğün tanımlanması ve tüketici davranışlarına etkisi
(Işık Üniversitesi, 2018-05-29)
Bu tez çalışmasında öncelikle, dijital mecralarda giderek artan içerik üretiminin kavramlaştırılarak ‘Sosyal Çöplük’ teriminin oluşturulması amaçlanmıştır. Bu doğrultuda ‘Büyük Veri’ ve ‘Sosyal Medya’ terimleri betimlenmiş, ...
Influence of social media in formation of positive brand attitude among different user groups in sports video analysis-a case example “Sprongo”
(Işık Üniversitesi, 2020-02-20)
In todays’ world, social media enjoys a phenomenal success in terms of adoption and current usage levels. We can say that they cause paradigm shifts on how people interact and communicate with each other as well as, on how ...
Sosyal ağların sorunlu kullanımı: nicel ve nitel inceleme
(Işık Üniversitesi, 2021-08-24)
Sosyal ağların işlevsel olmayan kullanımının bilişsel, duygusal ve sosyal düzeyde birtakım sınırlılıklarla ilişkili olabileceği ifade edilmiştir. Davranışsal bağımlılıklarla ilişkili I-PACE modeline göre yüksek düzeyde ...
Dijital pazarlamayla gelişen sosyal medya pazarlamasının tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkisi
(Işık Üniversitesi, 2022-06-07)
Bilgi ve teknoloji çağı olarak adlandırılan 21. yüzyıl, pek çok alanda gelişim ve değişim yaratmıştır. Özellikle yönetim alanını etkisi altına almış ve firmaların uyguladıkları pazarlama stratejilerinde yeniçağa uygun ...
Impact of social media marketing tools on consumer buying behavior
(Işık Üniversitesi, 2022-06-21)
The use of social media is essential for the business organizations. Technology has made it easier for the customers to target the right and potential customer in an efficient manner. Business organization use social media ...
Sosyal medya kullanımının mekân tasarımına etkisi
(Işık Üniversitesi, 2021-06-16)
Tüketim kültürünün temelini oluşturan kavramlardan biri iletişimdir. Bireylerin özgürce iletişime geçebildiği sosyal medya uygulamalarının gelişimiyle birlikte, mekân tasarım algısında psikolojik, fizyolojik, ekonomik ve ...
Beliren yetişkinlikte narsisizm, algılanan ebeveynlik biçimleri ve sosyal medyanın kendini nesneleştirme üzerindeki etkisi
(Işık Üniversitesi, 2023-06-16)
Bu araştırmada, beliren yetişkinlik dönemindeki bireylerin kendini nesneleştirme düzeyleri üzerinde algılanan ebeveynlik biçimleri, narsisizm ve sosyal medya kullanım özelliklerinin etkisinin incelenmesi amaçlanmıştır. ...