Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Dijital pazarlamayla gelişen sosyal medya pazarlamasının tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkisi
(Işık Üniversitesi, 2022-06-07)
Bilgi ve teknoloji çağı olarak adlandırılan 21. yüzyıl, pek çok alanda gelişim ve değişim yaratmıştır. Özellikle yönetim alanını etkisi altına almış ve firmaların uyguladıkları pazarlama stratejilerinde yeniçağa uygun ...
Görsel iletişim tasarımının dijital pazarlama platformlarında rekabet avantajına etkisi
(Işık Üniversitesi, 2022-09-16)
Küreselleşen dünyada teknoloji ve buna bağlı olarak internette meydana gelen gelişmelerle birlikte web 2.0’ın daha da öne çıkması medya kavramı anlayışının da evirilmesine yol açmıştır. Günümüzde medya geleneksel ve yeni ...