Ara
Toplam kayıt 57, listelenen: 1-10
Electronic word-of- mouth communication in online social networks: The motivational antecedents of electronic word-of-mouth (eWOM) engagement in online social networks
(IGI Global, 2015-08-28)
Online social networks (oSNS) enable users to construct strong relationships with friends, family, as well as strangers. They also enable users to share information concerning experiences and opinions about products, brands ...
Dealing with destructive workplace behaviour: an overview of mobbing in Turkish organisations
(Kluwer Law International, 2013-11-11)
[No abstract available]
Do international trade and labor standards ameliorate synchronously?Estimation of labor demand elasticity in Turkey
(2011)
The broad objective of this paper is to examine the challenges faced by the Turkish labor market in the aftermath of the so-called trade liberalization period, particularly questioning whether a prominent change in pattern ...
Uluslararası Çalışma Örgütü ve 6356 sayılı Sendikalar ve Toplu İş Sözleşmesi Kanunu: Genel değerlendirme
(2013)
Uluslararası Çalışma Örgütü (UÇÖ) Uzmanlar Komitesi'nin Türk Çalışma Hukuku'na yönelik süregelen eleştirileri olanaklar ölçüsünde bertaraf etmeye yönelik değişiklikleri gerçekleştirerek yasalaştırılmıştır. Üçlü danışma ...
Global finansal krizde kredi marjı: Japon tahvil piyasası örneği
(2014)
Bu makale Ağustos 2007 tarihinde ortaya çıkan global kriz nedeniyle Japon tahvil endekslerinin kredi marjlarını etkileyen faktörlerde bir değişiklik olup olmadığını günlük veri kullanarak analiz etmektedir. Çalışmada ...
AB-27 ülkeleri ve Türkiye'de ekonomik büyümeyi etkileyen faktörlerin belirlenmesi: statik panel veri modeli uygulaması
(2014)
Bu çalışmada, 2000-2011 yıllarına ilişkin EU-27 ülkeleri ve Türkiye için ekonomik büyümeyi etkileyen faktörlerin belirlenmesi amaçlanmıştır. Analizde, gayri safi milli hasıla (GSYİH) büyümesi, nüfus artışı, bankacılık ...
Faktoring sözleşmesi
(2014)
1980 yılından itibaren Türkiye ekonomisinin dışa açılmasıyla finans sektörünün tanıştığı yeni ürünlerden birisi de faktoringdir. Faktoring dünyada çok eski bir geçmişe sahiptir. Faktoring iyi anlaşıldığında, satışları, ...
Designing project management systems
(IEEE, 2011)
The purpose of this paper is to develop the concept of project management system from the perspective of systems science. There is a need to extend the body of knowledge for project management. In particular, the application ...
Advergaming - How does cognitive overload effect brand recall? Differences between in-game advertising (IGA) and advergames
(IGI Global, 2016-06-29)
Advergaming serves as a new and valuable form of online advertising, especially for companies that target young consumers. This study examines the impacts of cognitive overload with placement prominence on respondents' ...
Kişiye özel fiyat teklifinde kullanılan mesaj çerçevelemenin internet üzerinden satın alma karar sürecine etkisi
(Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, 2012-12-01)
Yapılan araştırmada, kişiye özel fiyat teklifinin içeriğinde kullanılan farklı mesaj çerçevelemelerinin, internette, satın alma sürecine etkisi araştırılmıştır. Satın alma süreci küme teorisi çerçevesinde tanımlanmıştır. ...