Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Kişiye özel fiyat teklifinde kullanılan mesaj çerçevelemenin internet üzerinden satın alma karar sürecine etkisi
(Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, 2012-12-01)
Yapılan araştırmada, kişiye özel fiyat teklifinin içeriğinde kullanılan farklı mesaj çerçevelemelerinin, internette, satın alma sürecine etkisi araştırılmıştır. Satın alma süreci küme teorisi çerçevesinde tanımlanmıştır. ...
Segmenting eWOM engagers on online social networks based on personal characteristics and behaviour
(Erzurum Kültür Eğitim Vakfı, 2013-11-29)
The evolution of the Internet has extended consumers’ options for communicating their opinions or experiences without any company filters by engaging in electronic word of mouth (eWOM). One of the mediums in which eWOM is ...
Impact of involvement and cognitive load on affective responses to advergames and in-game advertising
(Yıldız Teknik Üniversitesi, 2016-11-30)
It has been long known that there are different ways of communicating promotional messages with branded entertainments. Among all, the two of them are notable; communicating the message through advergames and integrating ...
Kişiye özel fiyat teklifinin zamanlamasının, internette, satın alma karar sürecine etkisi
(İstanbul Üniversitesi, 2012)
Bu çalışmanın temel amacı, küme teorisi çerçevesinde tanımlanan satın alma sürecine etki eden bir değişken olan kişiye özel fiyat teklifinin zamanlaması ile satın alma süreci arasındaki neden sonuç ilişkisini araştırmakt ...
Electronic word-of- mouth communication in online social networks: The motivational antecedents of electronic word-of-mouth (eWOM) engagement in online social networks
(IGI Global, 2015-08-28)
Online social networks (oSNS) enable users to construct strong relationships with friends, family, as well as strangers. They also enable users to share information concerning experiences and opinions about products, brands ...