Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTavman, Emine Başaken_US
dc.date.accessioned2023-01-24T02:35:35Z
dc.date.available2023-01-24T02:35:35Z
dc.date.issued2021-07-30
dc.identifier.citationTavman, E. B. (2021). Shelby D. Hunt: pazarlama bilimine katkıları. Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi, 2(1), 41-55.en_US
dc.identifier.issn2757-7279
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11729/5283
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/gupayad/issue/61273/940043
dc.description.abstractShelby D. Hunt, pazarlama bilimindeki öncü çalışmaları ile tanınan dünya çapında bir teorisyen ve pazarlama araştırmacısıdır. Hunt 50 yıldan fazla süredir 400’e yakın akademik çalışmayla pazarlama literatürüne önemli katkılarda bulunmuştur. Hunt’ın akademik çalışmalarının çoğu pazarlama stratejisi, rekabet, pazarlama teorisi ve pazarlama etiği ile ilgilidir. Bu çalışmalar, daha sonra alanda gerçekleştirilen akademik çalışmalar için önemli bir referans oluşturmuştur. Bu çalışma, pazarlama teorisine yaptığı katkılardan dolayı Amerikan Pazarlama Derneği (AMA) tarafından onur ödülü alan Hunt’ın pazarlama literatürüne yaptığı katkıları incelemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Çalışma çerçevesinde Hunt’ın pazarlama stratejisi ve rekabet, pazarlama teorisi ve pazarlama etiği alanlarındaki önemli çalışmaları incelenmiş ve bu çalışmalar ışığında pazarlama disiplininin farklı alanlarına yaptığı katkılar açıklanmıştır.en_US
dc.description.abstractShelby D. Hunt is a worldwide theorist and marketing researcher known for his pioneering work in marketing science. Hunt has made significant contributions to marketing literature with nearly 400 academic studies for more than 50 years. Most of Hunt's academic works deal with marketing strategy, competition, theory, and ethics. These studies had been an important reference for the academic studies carried out afterwards. This study was carried out to examine Hunt's contributions to marketing literature, who received an honor award from the American Marketing Association (AMA) for his contributions to marketing theory. Within the framework of the study, Hunt's important studies in marketing strategy and competition, marketing theory and marketing ethics were examined and in the light of his studies, his contributions to different areas of the marketing discipline were explained.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherYusuf Öcelen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHunten_US
dc.subjectPazarlama stratejisien_US
dc.subjectPazarlama teorisien_US
dc.subjectPazarlama etiğien_US
dc.subjectHunten_US
dc.subjectMarketing strategyen_US
dc.subjectMarketing theoryen_US
dc.subjectMarketing ethicsen_US
dc.titleShelby D. Hunt: pazarlama bilimine katkılarıen_US
dc.title.alternativeShelby D. Hunt: contributions to marketing scienceen_US
dc.typearticleen_US
dc.description.versionPublisher's Versionen_US
dc.relation.journalGüncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisien_US
dc.contributor.departmentIşık Üniversitesi, İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.contributor.departmentIşık University, Faculty of Economics, Administrative and Social Sciences, Department of Managementen_US
dc.contributor.authorID0000-0002-2544- 9467
dc.identifier.volume2
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage41
dc.identifier.endpage55
dc.peerreviewedYesen_US
dc.publicationstatusPublisheden_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorTavman, Emine Başaken_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster