Konu "COVID-19" için İİBF - Makale Koleksiyonu | İşletme Bölümü / Department of Management listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Covid 19 döneminde algılanan tehdit, algılanan ciddiyet ve kendini izole etme niyetinin dürtüsel satın alma üzerindeki etkisi: bir seri aracılık modeli incelemesi
(Melih Topaloğlu, 2021)Amaç – Bu çalışmanın amacı, COVID-19 salgını sırasında ortaya çıkan algılanan tehdit, algılanan ciddiyet ve kendini izole etme niyetinin dürtüsel satın alma üzerindeki etkilerini belirlemektir. Ek olarak, algılanan ciddiyet ... -
COVID-19 döneminde algılanan tehdit, kaygı ve dürtüsel satın alma ilişkisinde algılanan duyarlılığın ve ciddiyetin moderatör rolü
(Büşra Sena Çakmak (Yusen Yayıncılık), 2021-06-25)Tüm dünyanın gündemine oturan küresel COVID-19 salgını milyarlarca insan arasında korku, panik ve belirsizliği tetikleyerek tüketicilerin dürtüsel satın alma davranışı sergilemesine neden olmuştur. Bu davranışın öncüllerinin ... -
Evolution of business models during the Covid-19 pandemic
(PressAcademia, 2022-07-30)Purpose - The purpose of this study is to propose a comprehensive definition for business models, reviews and summarizes the findings of a previous work by Guckenbiehl and Corral de Zubielqui (2022) about how business ...