Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 177, listelenen: 1-20
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Abay, H. H. (2022). Genel öz yeterlik ve kişilerarası problemler arasındaki ilişkide utanç, suçluluk ve öfkenin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Abdi, A. A. (2022). Comparative study for earthquake performance of steel buildings with seismic isolator and fixed based steel buildings with damper. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Açık, A. (2022). Yetişkin bağlanma stillerinin somatizasyon ve depresyonla ilişkisi ve sosyal desteğin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Akerson, C. (2022). Alter ego ve personanın sanatsal faaliyetteki rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Akpınar, D. (2023). Beliren yetişkinlikte narsisizm, algılanan ebeveynlik biçimleri ve sosyal medyanın kendini nesneleştirme üzerindeki etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Aksoy, Y. (2023). Çekingen kişilik inançları ve çocukluk çağında deneyimlenen duygusal ihmal arasındaki ilişkide yetişkin kaygılı ve kaçıngan bağlanma türlerinin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Akıncı, P. (2023). Endüstri toplumundan enformasyon toplumuna geçişte kitle iletişim araçlarıyla dönüşen sanatın sanallaşması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Alagül, A. (2023). Sosyal medya bağımlılığı ve ilişki doyumu arasındaki ilişkide psikolojik sıkıntının aracı rolü ve sosyal karşılaştırma yöneliminin düzenleyici rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Aldaddou, A. A. (2022). Comparison study on the effect of diaphragm types and slab voids on planner irregular asymmetrical structures using time history analysis. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Aldara, D. (2022). Design and development of an ontology-based hazelnut databank for Turkish hazelnut cultivars using crop-specific open dataset. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Alraeai, Z. (2024). Factors impacting customer loyalty in online banking in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Alşan, B. (2023). 1800’lerden günümüze spor ayakkabı tasarımı ve öncü tasarımların incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Altunbaş Öncel, N. (2023). Osmanlı İmparatorluğu’ndan günümüze Şanlıurfa yöresi kadın giyimi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Antçok, S. (2022). Türkiye’de açılan moda tasarımı eğitimi kursları ve hazır giyim sektörüne yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Armah, C. (2024). Multi-task learning on mental disorder detection, sentiment detection and emotion detection. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Arslan, E. S. (2023). Erken dönem uyumsuz şemalar ve algılanan ebeveyn tutumlarının alkol kullanım özellikleri ile ilişkisi: kontrollü bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Arslanboğan, E. (2022). Seismıc performance assessment of a post tensioned box girder viaduct. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
[1]
Arık, A. O. (2022). A robust Gradient boosting model based on SMOTE and NEAR MISS methods for intrusion detection in imbalanced data sets. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Aslan Sevim, R. (2022). Çağdaş sanatta içkinlik felsefesi: insan ve hayvana posthümanist yaklaşım. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Asyali Moral, A. (2022). • Çağdaş sanatta 2000 sonrası karnofallogosantrik bakışın silinişine dair anlatılar; posthümanist sanat anlayışı. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt