Now showing items 1-8 of 8

      xmlui.ArtifactBrowser.ConfigurableBrowse.citation.column_heading
      Chohan, A. S. (2023). Green supply chain management practices in the Turkish textile industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Gharmaoui, S. (2022). Impact of standardization and adaptation strategies while entering new international markets case studies of Mcdonald’s and Ikea. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Hurmuze, S. (2021). Blockchain’s utilization in food supply chain. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kamran, Z. (2022). Factors affecting online purchase intention of clothing in Pakistan. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Mahmood, H. (2021). Effect of social media marketing on customer’ online purchase intnetion: an emperical stud in Paksitan. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Mohsen Ayyadumi, Y. A. (2022). Satisfaction of high education students with blackboard learning system during COVID-19. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Oksal, A. K. (2022). Inventory management and profitability: Turkish it distributors listed in Borsa Istanbul. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Sohail, M. U. (2023). The impact of sensory marketing on consumer buying behaviour; an empirical analysis of retail chain. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]