Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü / Department of Interior Architecture and Environmental Design listeleme
DSpace@Işık
1- Fakülteler | Faculties
Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi / Faculty Of Arts, Design And Architecture
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü / Department of Interior Architecture and Environmental Design
Künyeye göre İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü / Department of Interior Architecture and Environmental Design listeleme
DSpace@Işık
1- Fakülteler | Faculties
Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi / Faculty Of Arts, Design And Architecture
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü / Department of Interior Architecture and Environmental Design
Künyeye göre İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü / Department of Interior Architecture and Environmental Design listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü / Department of Interior Architecture and Environmental Design için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-11
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Aksu, G. A., Tağıl, Ş., Musaoğlu, N., Seyek Canatanoğlu, E. & Uzun, A. (2022). Landscape ecological evaluation of cultural patterns for the Istanbul urban landscape. Sustainability (Switzerland), 14(23), 1-26. doi:10.3390/su142316030
[1]
Cordan, Ö. & Gülbahar, S. (2023). Design guideline for life center unit for inclusive schools in Turkey. A/Z ITU Journal of the Faculty of Architecture, 20(2), 413-427. doi:10.58278/0.2023.12
[1]
Karadağ, D. (2023). Gamification of design studio in the context of a user-centered design workshop. Interaction Design and Architecture(S), 56, 115-129. doi:10.55612/s-5002-056-006
[1]
Karadağ, D., Gülbahar, S. & Ozar, B. (2022). A case study on online design workshop experience: gamification and space. Journal Of Design Studio, 4(2), 51-63. doi:10.46474/jds.1151774
[1]
Koca, G. (2023). Earthquakes, sustainable settlements and traditional construction techniques. Journal of Design for Resilience in Architecture and Planning, 4(Özel Sayı), 117-140. doi:10.47818/DRArch.2023.v4si114
[1]
Nas, S. & Kavut, İ. E.(2023). İç mimarlık eğitiminde sanal gerçeklik uygulamalarının önemi. Mimarlık ve Yaşam, 8(2), 285-298. doi:10.26835/my.1141445
[1]
Nas, S. (2022). Temel bina akustiği uzmanlık eğitimi önkoşullarının iç mimarlık bölümü üzerinden sorgulanması. Mimarlık ve Yaşam. 7(3), 889-900. doi:10.26835/my.1133109
[1]
Şaher, K., Bulunuz, M., Kelmendi, J. & Nas, S. (2023). Assessment of speech intelligibility during different teaching activities in classrooms with and without acoustic treatment. Applied Acoustics, 207, 1-18. doi:10.1016/j.apacoust.2023.109346
[1]
Şaher, K., Sezgin, H., Dümen, A. Ş., Nas, S., Kulak, S. & Özçetin, Z. (2023). Experiences from IYS 2020, public engagement and awareness activities in Turkey. Paper presnted at the Proceedings of Forum Acusticum, 5879-5880.
[1]
Tuğlu Karslı, U. & Özker, S. (2021). Kütüphaneden öğrenme merkezine: bilgi çağında dönüşümü kütüphane mekânları üzerinden okumak. IDA: International Design and Art Journal (Online), 3(2), 272-283.
[1]
Tuğlu Karslı, U. & Özker, S. (2021). Loft living and gentrification: a case for Istanbul galata district reading change through loft designs. Mimarlık ve Yaşam, 6(2), 553-563. doi:10.26835/my.930928
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt