Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKudat, Nilgünen_US
dc.contributor.authorTeker, Suaten_US
dc.date.accessioned2023-02-15T10:58:48Z
dc.date.available2023-02-15T10:58:48Z
dc.date.issued2019-07-30
dc.identifier.citationKudat, N. & Teker, S. (2019). Turquality devlet destekleri ve markalaşmadaki önemi. PressAcademia Procedia, 9(1), 220-225. doi:10.17261/Pressacademia.2019.1095en_US
dc.identifier.issn2459-0762en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11729/5369
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.17261/Pressacademia.2019.1095
dc.description.abstractAmaç- Ülkemizde kendi adıylada markalaşan TURQUALITY®Programı, dünyadaki ilk ve tek devlet destekli bir markalaşma programıdır. Bu çalışma, Turquality programının amacını, kapsamını ve Türk ürünlerinin markalaşmasında sağladığı desteği anlatmaktadır. Yöntem- 2006 yılında ilk olarak hayata geçirilen Turquality programın kapsamı, sonraki yıllarda genişletilmiştir. Bu çalışmada, Turquality programının tanımı ve kapsamı analiz edilmiştir. Bulgular- Turquality programının yurt dışına açılmak isteyen firmalara sağladığı imkanlar ve firmaların bu desteklerden yararlanmak için, yapması gerekenler anlatılmaktadır. Sonuç- Türk ürünlerinin markalaşması, uluslararası piyasalarda rekabetçi olmaları ve bu üstünlüklerini uzun vadede sürüdürebilmeleri için, Turquality Programı çok önemli avantajlar sunmaktadır.en_US
dc.description.abstractPurpose- Turquality, a branding on its own, is the first and the single government supported national branding program. This study investigates the concept, coverage and the supports of Turquality program for branding the Turkish products. Methodology- The Turquality program has initiated in 2006 and then extended in later years. The definition and the coverage of the Turquality program is analyzed in this study. Findings- The paper explains that the advantages of Turquality Program for the Turkish firms intented to go international and requirements the firms must meet seeking support of the Turquality Program. Conclusion- Turquality program provides great advantages and governmental support for branding Turkish products and keeping these products comptetive in the long run.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPressAcademiaen_US
dc.relation.ispartofPressAcademia Procediaen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTurqualityen_US
dc.subjectMarkalaşmaen_US
dc.subjectUluslararası pazarlaren_US
dc.subjectDevlet desteklerien_US
dc.subjectUluslararası rekabeten_US
dc.subjectBrandingen_US
dc.subjectInternational marketsen_US
dc.subjectGovernmental supportsen_US
dc.subjectInternational competitionen_US
dc.titleTurquality devlet destekleri ve markalaşmadaki önemien_US
dc.title.alternativeGovernmental supports of Turquality and its significance in brandingen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.versionPublisher's Versionen_US
dc.departmentIşık Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.departmentIşık University, Faculty of Economics and Administrative Sciences, Department of Managementen_US
dc.authorid0000-0003-1162-2189
dc.authorid0000-0002-7981-3121
dc.authorid0000-0003-1162-2189en_US
dc.authorid0000-0002-7981-3121en_US
dc.identifier.volume9
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage220
dc.identifier.endpage225
dc.peerreviewedYesen_US
dc.publicationstatusPublisheden_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı ve Öğrencien_US
dc.institutionauthorKudat, Nilgünen_US
dc.institutionauthorTeker, Suaten_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster