Konu "Hizmet kalitesi" için listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Analysis of the variables that determine the satisfaction level of employees, agents and ultimate customers of an insurance company
(Işık Üniversitesi, 2009)The latest marketing theories and researches have showed that for understanding the complexity of service organizations and ensuring their long term success, the key point of success is the customer. Also the related ... -
İnternet ve mobil bankacılıkta hizmet kalite algısının değerlendirilmesi: özel bir banka örneği
(Işık Üniversitesi, 2020-09-11)Teknolojide yaşanan gelişmeler neticesinde, en çok etkilenen sektörlerden birisi şüphesiz bankacılık sektörü olmuştur. Son yıllarda yaşanan teknolojideki gelişmelerin getirmiş olduğu kullanıcı gereksinimleri kapsamında, ... -
Minimizing sla time using six sigma dmaic method in a multinational company
(Işık Üniversitesi, 2020-09-11)Today, the sectors are affected by the rapidly changing economic conditions. For this reason, service industries face global competition. The biggest problems of these industries are decreasing profit margins and high ...