Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Yaşamı sürdürme nedenleri ile psikolojik iyi oluş arasında öz-şefkat ve bilinçli farkındalığın aracı rolü
(Işık Üniversitesi, 2022-06-13)
Amaç: Bu çalışmanın temel amacı üniversite öğrencilerinde yaşamı sürdürme nedenleri ile psikolojik iyi oluş arasında öz-şefkat ve bilinçli farkındalığın aracı rolünün incelenmesidir. Bununla birlikte katılımcıların psikolojik ...
Üniversite öğrencilerinde sıkıntıya dayanma ve alkol kullanımı arasındaki ilişkide başa çıkmanın rolü
(Işık Üniversitesi, 2018-06-04)
Amaç: Üniversite öğrencilerinde sıkıntıya dayanıklılık ve alkol kullanımı arasındaki ilişkide başa çıkmanın rolünü tespit etmektir. Literatürde yer alan bulgulardan yola çıkarak, bu araştırmada üniversite öğrencilerinin ...
Bir grup üniversite öğrencisinde internet kullanım düzeyi, anksiyete ve uyku kalitesi arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Işık Üniversitesi, 2019-05-21)
Amaç: Üniversite öğrencilerinde internet kullanımı, anksiyete ve uyku kalitesi arasındaki ilişkinin incelenmesi. İnternet kullanımının ve anksiyetenin uyku kalitesini yordayıcı etkisini araştırmak. Yöntem: Araştırmamıza, ...
Üniversite öğrencilerinin depresyon düzeylerinin toplumsal cinsiyet rolleri ve bilişsel esneklik düzeyleri bakımından incelenmesi
(Işık Üniversitesi, 2019-05-21)
Amaç: Üniversite öğrencilerinin depresyon düzeylerinin toplumsal cinsiyet rolleri ve bilişsel esneklik düzeyi açısından farklılaşıp farklılaşmadığını tespit etmektir. Literatürdeki bulgulardan yola çıkarak, bu araştırmada ...
First domino tile in the social innovation process: idea creation of university students
(IEEE, 2016-09-08)
Interrelations between creativity, innovativeness and entrepreneurial skills of individuals have long been discussed in the literature. Due to the challenges regarding their measurement, most studies focused on the intentions ...
Programlamaya giriş dersi öğrencilerinin öz yeterlilik algıları ve derse yönelik tutumlarının cinsiyet ve eǧitim diline göre incelenmesi
(IEEE, 2017-10-31)
Bu araştırmanın amacı F.M.V. Işık Üniversitesi Mühendislik Fakültesinde öğrenim gören öğrencilerin genel öz-yeterlilik algılarının ve Programlamaya Giriş(CSE101) dersine yönelik tutumlarının; cinsiyet ve eğitim aldıkları ...