Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Doǧrudan pazarlama amaçlı hedef kitle analizi
(Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2018-07-05)
Doğrudan pazarlama, uygun ürünleri uygun kişilerle en kısa yoldan buluşturma sürecidir. Son yılların en popüler pazarlama yaklaşımlarından birisidir. Bu çalışmada turizm sektörüne ait isimsizleştirilmiş bir veri tabanını ...
İlişkisel veri tabanlarında mükerrer kayıtların makine öǧrenmesiyle tespiti
(Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2018-07-05)
Veri miktarının artışına paralel olarak, ilişkisel veri tabanlarında mükerrer kayıtlar da artmaktadır. Artan bu kayıtlar kullanıldıkları rapor veya analizlerde tutarsızlığa sebep olabilmektedir. Bu sorunu en aza indirgemek ...
Sınıflandırma için diferansiyel mahremiyete dayalı öznitelik seçimi
(Gazi Univ, Fac Engineering Architecture, 2018)
Veri madenciliği ve makine öğrenmesi çözümlerinin en önemli ön aşamalarından biri yapılacak analizde kullanılacak verinin özniteliklerinin uygun bir alt kümesini belirlemektir. Sınıflandırma yöntemleri için bu işlem, bir ...