Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre 1- Fakülteler | Faculties listeleme
DSpace@Işık
1- Fakülteler | Faculties
Künyeye göre 1- Fakülteler | Faculties listeleme
DSpace@Işık
1- Fakülteler | Faculties
Künyeye göre 1- Fakülteler | Faculties listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye 1- Fakülteler | Faculties için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 2179, listelenen: 222-241
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Ba, S. N., Altunbaşak, Y. & Ateş, H. F. (2006). Low complexity inter-mode selection for H.264. Paper presented at the 1349-1352. doi:10.1109/ICIP.2006.312584
[1]
Babaoğlu, C. & Erbay, S. (2004). Two-dimensional wave packets in an elastic solid with couple stresses. International Journal of Non-Linear Mechanics, 39(6), 941-949. doi:10.1016/S0020-7462(03)00076-3
[1]
Babaoğlu, C., Eden, A. & Erbay, S. (2004). Global existence and nonexistence results for a generalized Davey–Stewartson system. Journal of Physics A: Mathematical and General, 37(48), 11531-11546. doi:10.1088/0305-4470/37/48/002
[1]
Bacinoğlu, B. T., Kaya, O. & Uysal Bıyıkoğlu, E. (2018). Energy efficient transmission scheduling for channel-adaptive wireless energy transfer. Paper presented at the 2018 IEEE Wireless Communications and Networking Conference (WCNC), 1-6. doi:10.1109/WCNC.2018.8377179
[1]
Baddour, K. E., Bar-Ness, Y., Dobre, O. A., Öner, M. M., Serpedin, E. & Spagnolini, U. (2013). Special issue on cognitive radio: The road for its second decade. Physical Communication, 9, 145-147. doi:10.1016/j.phycom.2013.08.002
[1]
Bağcı Hemşinlioğlu, S. Ç. & Canpolat, E. (2019). Group efficacy as a moderator on the associations between perceived discrimination, acculturation orientations, and psychological well‐being. Journal of Community & Applied Social Psychology, 30(1), 45-58. doi:10.1002/casp.2421
[1]
Bağcı Hemşinlioğlu, S. Ç. & Çelebi, E. (2017). Cross‐group friendships and outgroup attitudes among Turkish–Kurdish ethnic groups: Does perceived interethnic conflict moderate the friendship‐attitude link? Journal of Applied Social Psychology, 47(2), 59-73. doi:10.1111/jasp.12413
[1]
Bağcı Hemşinlioğlu, S. Ç. & Çelebi, E. (2017). Ethnic and national identities: Links to outgroup attitudes via attribution of responsibility and perceived interethnic conflict. Turk Psikoloji Dergisi, 32(80), 63-79.
[1]
Bağcı Hemşinlioğlu, S. Ç. & Çelebi, E. (2017). Gruplararası Temas ve Çatışma ile Azınlıklara Yönelik Tutumlar ve Çokkültürlülüğe Destek Arasındaki İlişkiler: Gruplararası Tehdit ve Kaygının Aracı Rolü. Türk Psikoloji Yazıları, 20(Özel Sayı), 3-23.
[1]
Bağcı Hemşinlioğlu, S. Ç. & Çelebi, E. (2018). Are your cross‐ethnic friends ethnic and/or national group identifiers? the role of own and perceived cross‐ethnic friend's identities on outgroup attitudes and multiculturalism. European Journal of Social Psychology, 48(1), O36-O50. doi:10.1002/ejsp.2278
[1]
Bağcı Hemşinlioğlu, S. Ç. & Güngör, H. (2019). Associations between perceived positive and negative parental contact and adolescents’ intergroup contact experiences. International Journal of Intercultural Relations, 69, 76-86. doi:10.1016/j.ijintrel.2019.01.002
[1]
Bağcı Hemşinlioğlu, S. Ç. & Turnuklu, A. (2019). Intended, unintended, and unknown consequences of contact the role of positive-negative contact on outgroup attitudes, collective action tendencies, and psychological well-being. Social Psychology, 50(1), 7-23. doi:10.1027/1864-9335/a000355
[1]
Bağcı Hemşinlioğlu, S. Ç. (2017). Lise Öğrencilerinde Akademik ve Üniversite Sınavına Yönelik Öz-Yeterliğin Yordayıcıları. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 6(4), 129-151.
[1]
Bağcı Hemşinlioğlu, S. Ç. (2018). Does everyone benefit equally from self-efficacy beliefs? the moderating role of perceived social support on motivation. The Journal of Early Adolescence, 38(2), 204-219. doi:10.1177/0272431616665213
[1]
Bağcı Hemşinlioğlu, S. Ç. ve Canpolat, E. (2019). Suriyeli sığınmacılarda Türklerle temas ve psikolojik iyi oluş ilişkisinde aracı değişkenler. Nesne, 7(15), 149-169. doi: 10.7816/nesne-07-15-01
[1]
Bağcı Hemşinlioğlu, S. Ç., Cameron, L., Turner, R. N., Morais, C., Carby, A., Ndhlovu, M. & Leney, A. (2020). Cross-ethnic friendship self-efficacy: A new predictor of cross-ethnic friendships among children. Group Processes & Intergroup Relations, 23(7), 1049-1065. doi:10.1177/1368430219879219
[1]
Bağcı Hemşinlioğlu, S. Ç., Çelebi, E. & Karaköse Çelik, S. (2017). Discrimination towards ethnic minorities: How does it relate to majority group members’ outgroup attitudes and support for multiculturalism. Social Justice Research, 30(1), 1-22. doi:10.1007/s11211-017-0281-6
[1]
Bağcı Hemşinlioğlu, S. Ç., Güvensoy, İ., Turner, R. N., White, F. A. & Piyale, Z. E. (2021). Investigating the role of E-contact and self-disclosure on improving Turkish-Kurdish interethnic relations. Journal of Applied Social Psychology, 51(6), 577-593. doi:10.1111/jasp.12760
[1]
Bağcı Hemşinlioğlu, S. Ç., Kumashiro, M., Rutland, A., Smith, P. K. & Blumberg, H. (2017). Cross-ethnic friendships, psychological well-being, and academic outcomes: Study of south asian and white children in the UK. European Journal of Developmental Psychology, 14(2), 190-205. doi:10.1080/17405629.2016.1185008
[1]
Bağcı Hemşinlioğlu, S. Ç., Piyale, Z. E. & Ebcim, E. (2018). Imagined contact in high conflict settings: The role of ethnic group identification and the perspective of minority group members. Journal of Applied Social Psychology, 48(1), 3-14.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt