Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences
Künyeye göre Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences
Künyeye göre Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 450, listelenen: 61-80
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Bayramin, İ. (2011). Wassily Kandinsky'nin sanat tanımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Belge, S. (2019). Türkiye'de KDV iade sürecine ilişkin yaşanılan sorunlar ve çözüm önerileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Benli, B. (2019). A comparative study among Turkish and American consumers on the relationship between cultural dimensions and the two important outctmes of consumer society: Conspicuous consumption and online compulsive buying behavior. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Berksoy, B. (2018). Sürdürülebilirlik ve entegre raporlama metodolojisinin sektörel bazda karşılaştırmalı değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Beyhan, M. (2018).Yerel yönetimlerde iç denetim yapısının kurumsal risk yönetimi vizyonuna etkisi (İstanbul İlçe Belediyeleri üzerine bir alan araştırması). İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Biçen, G. (2018). Dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu tanılı çocuk ve ergenlerde sosyal anksiyete ve aleksitimi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Bilen, B. M. (2019). Psikopatolojik belirtilerin; kişilerarası ilişki tarzları ve temel kişilik tipleri yönünden incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Bilgen, M. (2019). The Arab Spring: On mass protests and political openings. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Boğday, H. (2020). Anne kaygı düzeyinin ergen kaygı düzeyi üzerindeki etkisinde ergenin bilinçli farkındalık düzeyinin aracı etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Bora, R. (2013). 19. yüzyıl osmanlı resim sanatında kullanılan takılar. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Bostancı, M. (2012). John Heartfield ve nesne yorumu. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Bozdoğan Egemen, S. (2021). Göstergebilimsel açıdan sesin görselleştirilmesi ve Robert Schumann Carnaval Op.9 eseri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Börekçi, B. (2017). Okul öncesi çocuklarda dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu belirtilerinin, davranışsal, sosyal problemler, aile işlevselliği ve ebeveyn tutumları ile ilişkilerinin değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Budak, C.F. (2017). İnternet bağımlılığının yordayıcıları olarak sosyotropi-otonomi kişilik özellikleri ve duygu düzenleme güçlüğü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Budur, B. (2020). Minimizing sla time using six sigma dmaic method in a multinational company. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Bükücü, B. (2012). Die Brücke grubunun dışavurumcu sanattaki yeri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Büyükkaradağ, B. (2017). Okuma ve okuduğunu anlama becerilerinin gelişiminde bilişsel ve psikososyal etkenlerin rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Büyükkaya, İ. T. (2014).Gerçeküstücü resmin yapılanmasında bilinçdışının rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Büyüktaşçıyan, L. (2016). Fantastik ve sürrealizmin görsel iletişimle illüstrasyona yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Büyüktemiz, E. (2019). Faizsiz finansal muhasebe standartlarının Türkiye finansal raporlama standartlarına uyumu ve farkları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt