Toplam kayıt 450, listelenen: 61-80

      Künye Göre
      Bayramin, İ. (2011). Wassily Kandinsky'nin sanat tanımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Belge, S. (2019). Türkiye'de KDV iade sürecine ilişkin yaşanılan sorunlar ve çözüm önerileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Benli, B. (2019). A comparative study among Turkish and American consumers on the relationship between cultural dimensions and the two important outctmes of consumer society: Conspicuous consumption and online compulsive buying behavior. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Berksoy, B. (2018). Sürdürülebilirlik ve entegre raporlama metodolojisinin sektörel bazda karşılaştırmalı değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Beyhan, M. (2018).Yerel yönetimlerde iç denetim yapısının kurumsal risk yönetimi vizyonuna etkisi (İstanbul İlçe Belediyeleri üzerine bir alan araştırması). İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Biçen, G. (2018). Dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu tanılı çocuk ve ergenlerde sosyal anksiyete ve aleksitimi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Bilen, B. M. (2019). Psikopatolojik belirtilerin; kişilerarası ilişki tarzları ve temel kişilik tipleri yönünden incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Bilgen, M. (2019). The Arab Spring: On mass protests and political openings. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Boğday, H. (2020). Anne kaygı düzeyinin ergen kaygı düzeyi üzerindeki etkisinde ergenin bilinçli farkındalık düzeyinin aracı etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Bora, R. (2013). 19. yüzyıl osmanlı resim sanatında kullanılan takılar. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Bostancı, M. (2012). John Heartfield ve nesne yorumu. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Bozdoğan Egemen, S. (2021). Göstergebilimsel açıdan sesin görselleştirilmesi ve Robert Schumann Carnaval Op.9 eseri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Börekçi, B. (2017). Okul öncesi çocuklarda dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu belirtilerinin, davranışsal, sosyal problemler, aile işlevselliği ve ebeveyn tutumları ile ilişkilerinin değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Budak, C.F. (2017). İnternet bağımlılığının yordayıcıları olarak sosyotropi-otonomi kişilik özellikleri ve duygu düzenleme güçlüğü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Budur, B. (2020). Minimizing sla time using six sigma dmaic method in a multinational company. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Bükücü, B. (2012). Die Brücke grubunun dışavurumcu sanattaki yeri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Büyükkaradağ, B. (2017). Okuma ve okuduğunu anlama becerilerinin gelişiminde bilişsel ve psikososyal etkenlerin rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Büyükkaya, İ. T. (2014).Gerçeküstücü resmin yapılanmasında bilinçdışının rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Büyüktaşçıyan, L. (2016). Fantastik ve sürrealizmin görsel iletişimle illüstrasyona yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Büyüktemiz, E. (2019). Faizsiz finansal muhasebe standartlarının Türkiye finansal raporlama standartlarına uyumu ve farkları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]