Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Factors affecting understanding and applications of branded housing project marketing around the İstanbul metropolitan area
(Işık Üniversitesi, 2015-01-28)
Marketing is a very important issue to corporate success in today’s competitive business environment. Company’s growth and success can be strongly influenced by marketing practices. Developing marketing strategies can ...
Kent-bellek ilişkisinde güncel sanat pratikleri : İstanbul'u belgelemek
(Işık Üniversitesi, 2017-06-01)
Bu araştırma, gündelik yaşamımızın içinden geçtiği fiziksel çevrenin hızlı dönüşümünde İstanbul’u, kent hafızasını ve bu dönüşümün kentte yaşayana etkilerini anlamayı amaçlar. Günümüz sanat pratiklerinin kent-bellek ...
A practical multiple factor index model for shopping center investment decisions in İstanbul
(Işık Üniversitesi, 2020-01-20)
Istanbul shopping center market is currently dealing with problems in the social and environmental spheres, in addition to its challenges at the commercial side. This thesis presents a genuine multi-factor evaluation model ...