Toplam kayıt 330, listelenen: 195-214

      Künye Göre
      Mehmetçik, H. (2014). A new way of conducting war: Cyberwar, is that real? () doi:10.1007/978-3-642-37481-4_8 [1]
      Mehmetçik, H. (2015). 21. Yüzyıl için Caydırıcılık: Teori ve Pratikte Neler Değişti?. Güvenlik Stratejileri Dergisi, 11(22), 31-59. [1]
      Mehmetçik, H., (2014). Türkiye'de Uluslararası ilişkiler çalışmaları ve neden Batılı olmayan bir uluslararası ilişkiler teorisi yok? sorusuna cevap aramak. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, 0(50), 243-258. [1]
      Miran, B. & Akgüngör, E. S. (2005). The effect of mad cow (BSE) scare on beef demand and sales loss: The case of izmir. Turkish Journal of Veterinary and Animal Sciences, 29(2), 225-231. [1]
      Nasır, S. & Bal, E. (2016). Sales Promotional Strategies and Buying Behavior in an Emerging Market at the Post Recession Period. Paper presented at the, 239-262. doi:10.4018/978-1-5225-0282-1.ch011 [1]
      Oğuz, A. B., Soykut Sarıca, Y. P. & Taşbaşı, A. (2020). Municipal Economic Enterprises vs. State Economic Enterprises: a new arena for employment patronage?. Çalışma ve Toplum, 3(66), 1611-1631. [1]
      Omay, T., Hasanov, M., Yüksel, A. & Yüksel, A. (2016). A note on the examination of the fisher hypothesis by using panel co-integration tests with break. Romanian Journal of Economic Forecasting, 19(2), 13-26. [1]
      Ozansoy Çadırcı, T. & Sağkaya Güngör, A. (2016). Love my selfie: Selfies in managing impressions on social networks. Journal of Marketing Communications, 25(3), 268-287. doi:10.1080/13527266.2016.1249390 [1]
      Ozansoy Çadırcı,T., & Sağkaya Güngör, A. (2015). Electronic word-of- mouth communication in online social networks: The motivational antecedents of electronic word-of-mouth (eWOM) engagement in online social networks, 77-102. doi:10.4018/978-1-4666-9449-1.ch005 [1]
      Ödül Celep. 2009. Aşırı Sağ ve Demokrasi. İstanbul: TASAM Yayınları. [1]
      Ödül Celep. 2009. Extreme Right-wing Parties and Democracy: The Effects of Extreme Rightwing Parties on the Politics of Consolidated Democracies. Saarbrücken: Lambert Academic Publishing. [1]
      Ödül Celep. Forthcoming. ‘The Turkey-ification of Turkey’s Kurdish Left’ (edited book chapter) [1]
      Ödül, C. (2020). The repeat municipal elections of Istanbul, 2019: a new beginning for Istanbul and democracy in Turkey. Ulusaldan Küresele : Popülizm, Demokrasi, Güvenlik Konferansı. (s.15-24). İstanbul: Işık Üniversitesi Yayınları. [1]
      Özbay, C., Erol Jamieson, M., Bağcı, Ç. & Özkaplan, N. (2023). Secular but conservative? youth, gender, and intimacy in Turkey. Turkish Studies, 24(1), 29-50. doi:10.1080/14683849.2022.2085095 [1]
      Özçelik, G. & Ferman, A. M. (2006). Competency approach to human resources management: Outcomes and contributions in a turkish cultural context. Human Resource Development Review, 5(1), 72-91. doi:10.1177/1534484305284602 [1]
      Özekan, D. (2020). Closing the loops: Business model approaches for circular economy. Turkey's Economy from different perspectives after 1980: The past, present and the future, 77-95. [1]
      Özer, M. & Teker, S. (2022). Uluslararası Finansal Raporlama Standartlarına (UFRS) genel bakış ve Vergi Usul Kanunu (VUK) ile UFRS arasındaki uygulama farklılıkları. PressAcademia Procedia, 15(1), 97-103. doi:10.17261/Pressacademia.2022.1585 [1]
      Özkaplan, N. (2015). Hizmet sektöründe duygusal emek ve toplumsal cinsiyet. TTB Mesleki Sağlık ve Güvenlik Dergisi, 15(56), 15-21. [1]
      Öztürk, H. & Teker, S. (2020). Mükelleflerin sahte veya yanıltıcı belge kullanma eğilimi ve çözüm önerileri. PressAcademia Procedia, 11(1), 138-144. doi:10.17261/Pressacademia.2020.1255 [1]
      Pala, A. & Teker, D. (2014). AB-27 ülkeleri ve Türkiye’de ekonomik büyümeyi etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Statik panel veri modeli uygulaması. Işletme Araştırmaları Dergisi, 6(1), 151-162. [1]