Künye "Sağkaya Güngör, A. & Kaya, İ. (2012). Kişiye özel fiyat teklifinde kullanılan mesaj çerçevelemenin internet üzerinden satın alma karar sürecine etkisi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 5(10), 59-81." İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences için listeleme
Toplam kayıt 1, listelenen: 1-1
-
Kişiye özel fiyat teklifinde kullanılan mesaj çerçevelemenin internet üzerinden satın alma karar sürecine etkisi
(Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, 2012-12-01)Yapılan araştırmada, kişiye özel fiyat teklifinin içeriğinde kullanılan farklı mesaj çerçevelemelerinin, internette, satın alma sürecine etkisi araştırılmıştır. Satın alma süreci küme teorisi çerçevesinde tanımlanmıştır. ...