Dil "tr" Görsel İletişim Tasarımı Bölümü / Department of Visual Communication Design için listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
0 Ve 1’Le Şekillenen Dünya
(Istanbul Univ, Research Inst Turkology, Dept Art History, 2017)Sanat yapıtları yüzyıllar boyu çağının teknolojik yenilikleri ile gelişmiş ve çeşitlenmiştir. Elektronik teknolojisine bağlı olarak gelişen bilgisayarlar ve dijitalleşme toplumların kültür yapısını değiştirmekte, insan-makine ... -
21.yüzyıl çağdaş sanat önermesi olarak Peter Greenaway’in Last Supper dijital video enstalasyonu
(Istanbul Univ, Research Inst Turkology, Dept Art History, 2018)20.yüzyılda ilk örnekleri görülen dijital teknoloji ve dijital görüntü uygulamaları 21.yüzyılla birlikte post-dijital döneme evrilmiştir. Hızla gelişen dijital görüntüleme teknolojisi ve buna bağlı gelişen dijital video ... -
Görsel okuma ve tipografik açılımları
(Anadolu Univ, INST Fine Arts, 2021-06)Yaşanılan dönemin özellikleri, zaman içinde değişen koşullar, kültürel farklılıklar, gelişen teknoloji, etki alanı gittikçe artan dijital dönemin sağladığı imkanlar ve yeni oluşumlar gibi değişkenlere ... -
Metafor ve ekslibris
(İstanbul Ekslibris Derneği, 2016-06-30)Metafor, Antik Çağlardaki retorikten günümüze kadar felsefe, dilbilim, anlambilim, eğitim, psikoloji gibi farklı alanlarda incelenen bir konu olmuştur. Günümüz postmodern söylemlerinin içinde de önemli bir yeri olan metafor, ... -
Türkiye’de ekslibris
(İstanbul Ekslibris Derneği, 2016-07-01)Türkiye’nin ekslibrisi tanıması, ya yurtdışına giden kişiler ya da batıdan alınmış kitaplar aracılığıyla olmuştur. Batıda yapılan müzayedelerden alınan Türkiye ile ilgili bazı kitaplarda ekslibrislere rastlanmaktadır. ... -
Tv reklamlarında göstergebilimsel inceleme Ve Türk Hava Yolları “Hayal Edince” reklam filminin çözümlenmesi
(Istanbul Kultur Univ, 2017-04)Aynı zamanda bir tanıtım etkinliği olan reklam, mesajı aracılığı ile öncelikle satma işlevini yerine getirir. Reklam bir ürünü satmaya çalışırken genellikle kültür tarafından belirlenen dil, imgeler, fikirler ve değerlere ...