Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10

      Künye Göre
      Çavaş, H. (2022). Animal-human encounters in contemporary cinema: Leviathan (2012). (Non)Human Bodies: In Various Contexts, 137-144. [1]
      Molo, Ü. & Şeylan, S. (2023). Küresel iklim sorunları ve sanal gerçeklik anlatıları: 360 derece belgesel filmler üzerine bir değerlendirme. TRT Akademi, (17), 174-199. doi:10.37679/trta.1207395 [1]
      Şeylan, S. (2021). Film okuryazarlığı: sosyolojik açıdan Kız Kardeşler’i okumak. Turkish Studies (Elektronik), 16(6), 1749-1761. doi:10.7827/TurkishStudies.52326 [1]
      Şeylan, S. (2021). The journey of the "blackboard" in the context of education, war and immigration. Challenges Trends And Equal Opportunities In International Education And Science Practices, 184-197. [1]
      Şeylan, S. (2022). Kültürel kimlik bağlamında “Kapı”da Süryani ve Türk olmak. Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, 15(40), 1197-1212. doi:10.12981/mahder.1190094 [1]
      Şeylan, S. (2022). Toplumsal algıyı yönlendirme stratejisi olarak dezenformasyon ve mezenformasyon. Research in Social Sciences, 126-137. [1]
      Şeylan, S. (2023). Aksanlı Sinemada Yersiz Yurtsuzlar: Küçük Filistin (Kuşatma Günlüğü) (2021). IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 14, 291-303. doi:10.21733/ibad.1253799 [1]
      Şeylan, S. (2023). Belgeselde mekân ve hafıza: Masumiyet belgeseli üzerine bir değerlendirme. Konya Sanat, 6, 287-299. doi:10.51118/konsan.2023.38 [1]
      Şeylan, S. (2023). Dijital ikiz teknolojisinin sinemaya yansımaları ve etik sorunlar. Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, 16(43), 1450-1468. doi:10.12981/mahder.1339092 [1]
      Şeylan, S., (Ed.), (2023), Dijitalleşme bağlamında Türk Sinemasında yeni eğilimler, 1. Baskı, Eğitim Yayınevi, İstanbul. [1]