Yazar "Düzağaç, Remzi" için MF - Bildiri Koleksiyonu | Bilgisayar Mühendisliği Bölümü / Department of Computer Engineering listeleme
-
Context sensitive search engine
Düzağaç, Remzi; Yıldız, Olcay Taner (Springer-Verlag Berlin, 2014-10-27)In this paper, we use context information extracted from the documents in the collection to improve the performance of the search engine. In first step, we extract context using Lucene, DBPedia-Spotlight, and Wordnet. As ... -
Doǧrudan pazarlama amaçlı hedef kitle analizi
Kegeci, Sinan; Özbek, Eyüp Erkan; Türkel, Mustafa Sertaç; Düzağaç, Remzi; Yıldız, Olcay Taner (Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2018-07-05)Doğrudan pazarlama, uygun ürünleri uygun kişilerle en kısa yoldan buluşturma sürecidir. Son yılların en popüler pazarlama yaklaşımlarından birisidir. Bu çalışmada turizm sektörüne ait isimsizleştirilmiş bir veri tabanını ... -
Driver recognition using gaussian mixture models and decision fusion techniques
Benli, Kristin Surpuhi; Düzağaç, Remzi; Eskil, Mustafa Taner (Springer-Verlag Berlin, 2008)In this paper we present our research in driver recognition. The goal of this study is to investigate the performance of different classifier fusion techniques in a driver recognition scenario. We are using solely driving ... -
İlişkisel veri tabanlarında mükerrer kayıtların makine öǧrenmesiyle tespiti
Bayrak, Ahmet Tuğrul; Yılmaz, Aykut İnan; Yılmaz, Kemal Burak; Düzağaç, Remzi; Yıldız, Olcay Taner (Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2018-07-05)Veri miktarının artışına paralel olarak, ilişkisel veri tabanlarında mükerrer kayıtlar da artmaktadır. Artan bu kayıtlar kullanıldıkları rapor veya analizlerde tutarsızlığa sebep olabilmektedir. Bu sorunu en aza indirgemek ... -
Müşterilerin GSP analizi kullanarak kümelenmesi
Pakyürek, Muhammet; Sezgin, Mehmet Selman; Kestepe, Sedat; Bora, Büşra; Düzağaç, Remzi; Yıldız, Olcay Taner (Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2018-07-05)Bu çalışma ile mevcut misafir ve rezervasyon verisi kullanılarak doğal öbeklenmeleri tespit ederek misafir davranışları tespit ettik. Ayrıca verilen hizmetleri ve satış stratejilerini bu davranışlara göre özelleştirdik. ...