Konu "Machine learning" için MF - Bildiri Koleksiyonu | Bilgisayar Mühendisliği Bölümü / Department of Computer Engineering listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
Aynı oteli temsil eden farklı kayıtlar için akıllı eşleştirme
(Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2019-09)Otel sayısının her geçen gün arttığı turizm sektöründe, aracı firmaların tüm oteller ile ayrı ayrı çalışma imkanı bulunmadığından, firmalar dünya üzerinde bir çok otelle anlaşması bulunan servis sağlayıcılarıyla beraber ... -
Calculating the VC-dimension of decision trees
(IEEE, 2009)We propose an exhaustive search algorithm that calculates the VC-dimension of univariate decision trees with binary features. The VC-dimension of the univariate decision tree with binary features depends on (i) the ... -
Doǧrudan pazarlama amaçlı hedef kitle analizi
(Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2018-07-05)Doğrudan pazarlama, uygun ürünleri uygun kişilerle en kısa yoldan buluşturma sürecidir. Son yılların en popüler pazarlama yaklaşımlarından birisidir. Bu çalışmada turizm sektörüne ait isimsizleştirilmiş bir veri tabanını ... -
An incremental model selection algorithm based on cross-validation for finding the architecture of a Hidden Markov model on hand gesture data sets
(IEEE, 2009-12-13)In a multi-parameter learning problem, besides choosing the architecture of the learner, there is the problem of finding the optimal parameters to get maximum performance. When the number of parameters to be tuned increases, ... -
İlişkisel veri tabanlarında mükerrer kayıtların makine öǧrenmesiyle tespiti
(Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2018-07-05)Veri miktarının artışına paralel olarak, ilişkisel veri tabanlarında mükerrer kayıtlar da artmaktadır. Artan bu kayıtlar kullanıldıkları rapor veya analizlerde tutarsızlığa sebep olabilmektedir. Bu sorunu en aza indirgemek ... -
Müşterilerin GSP analizi kullanarak kümelenmesi
(Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2018-07-05)Bu çalışma ile mevcut misafir ve rezervasyon verisi kullanılarak doğal öbeklenmeleri tespit ederek misafir davranışları tespit ettik. Ayrıca verilen hizmetleri ve satış stratejilerini bu davranışlara göre özelleştirdik. ...