Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAğdoğan, Didemen_US
dc.contributor.authorBabacan, Veysel Karanien_US
dc.contributor.authorEskil, Mustafa Taneren_US
dc.date.accessioned2015-11-24T13:29:42Z
dc.date.available2015-11-24T13:29:42Z
dc.date.issued2014-04-23
dc.identifier.citationAğdoğan, D., Babacan, V. K. & Eskil, M. T. (2014). Real-time defect detection in power conduction devices for rail transportation. Paper presented at the 2014 22nd Signal Processing and Communications Applications Conference (SIU), 782-785. doi:10.1109/SIU.2014.6830346en_US
dc.identifier.isbn9781479948741
dc.identifier.issn2165-0608
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11729/713
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.1109/SIU.2014.6830346
dc.description.abstractRaylı sistemlerde yolculugun sorunsuz tamamla-nabilmesi için sistem bütünlüğü kritik öneme sahiptir. Sistem bütünlüğü, lokomotif ve vagonlar haricinde katener (yüksek gerilim) hattı, pantograf ve raylara bağlıdır. Katener hattı ve pantograf, lokomotife elektrik iletimini sağlarken rayların seviyesi pantografın elektrik hattına düzenli temasına etki eder. Raylarda oluşabilecek çöküntüler katener hattı ile pantograf arasında ark (kıvılcım) oluşumuna neden olur. Katener hattının pantograf sınırları dışına çıkması, pantografta oluşabilecek çentikler ve ark oluşumu lokomotif üzerinden anlık izlenebilir. Bu çalışmada amacımız, bu üç ögeden kaynaklanabilecek hataları kameralı bir sistemle, gerçek zamanlı ve otomatik izleyerek tren yolculuğunun güvenli ve kesintisiz yapılmasına katkıda bulunmaktır.en_US
dc.description.abstractSystem integrity is critical for completion of journey in rail transport systems. System integrity is dependent on the catenary line, pantograph and the train tracks in addition to the locomotive and the wagons. Catenary line and pantograph are the main devices for transmission of electricity to the locomotive. The level of tracks has a direct influence on the continuity of conduction between the catenary line and the pantograph. Settling of tracks momentarily separates the conduction devices, resulting in arcs. In this study we aim to detect catenary line, pantograph and track related problems automatically and in real time for safety of railroad transportation.en_US
dc.description.sponsorshipIEEE Computer Societyen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherIEEEen_US
dc.relation.isversionof10.1109/SIU.2014.6830346
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectArken_US
dc.subjectDezekseman aralığıen_US
dc.subjectKatener hattıen_US
dc.subjectKusur sezimien_US
dc.subjectPantoğrafen_US
dc.subjectRaylı sistemleren_US
dc.subjectArcen_US
dc.subjectCatenary lineen_US
dc.subjectCatenary line detectionen_US
dc.subjectCharge coupled devicesen_US
dc.subjectConferencesen_US
dc.subjectDefect detectionen_US
dc.subjectDefectsen_US
dc.subjectElectric current collectionen_US
dc.subjectElectric locomotivesen_US
dc.subjectElectricity transmissionen_US
dc.subjectLocomotiveen_US
dc.subjectLocomotivesen_US
dc.subjectMetalsen_US
dc.subjectOverhead linesen_US
dc.subjectPantographen_US
dc.subjectPantographsen_US
dc.subjectPower conduction deviceen_US
dc.subjectRail transportationen_US
dc.subjectRail transportation systemen_US
dc.subjectRail systemen_US
dc.subjectRail systemsen_US
dc.subjectRail transport systemsen_US
dc.subjectRail transportationen_US
dc.subjectRailroad transportation safetyen_US
dc.subjectRailroad transportationen_US
dc.subjectRailroadsen_US
dc.subjectRailsen_US
dc.subjectRailway catenaryen_US
dc.subjectRailway electrificationen_US
dc.subjectRailway safetyen_US
dc.subjectReal-time defect detectionen_US
dc.subjectReal-time systemsen_US
dc.subjectSignal processingen_US
dc.subjectSystem integrityen_US
dc.subjectTrain tracken_US
dc.subjectTrain tracksen_US
dc.subjectTransportationen_US
dc.subjectWagonen_US
dc.titleRaylı sistemlerde yüksek gerilim aksamının otomatik denetimien_US
dc.title.alternativeReal-time defect detection in power conduction devices for rail transportationen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.description.versionPublisher's Versionen_US
dc.relation.journal2014 22nd Signal Processing and Communications Applications Conference (SIU)en_US
dc.contributor.departmentIşık Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümüen_US
dc.contributor.departmentIşık University, Faculty of Engineering, Department of Computer Engineeringen_US
dc.contributor.authorID0000-0003-0298-0690
dc.identifier.startpage782
dc.identifier.endpage785
dc.peerreviewedYesen_US
dc.publicationstatusPublisheden_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorAğdoğan, Didemen_US
dc.contributor.institutionauthorBabacan, Veysel Karanien_US
dc.contributor.institutionauthorEskil, Mustafa Taneren_US
dc.relation.indexWOSen_US
dc.relation.indexScopusen_US
dc.relation.indexConference Proceedings Citation Index – Science (CPCI-S)en_US
dc.description.wosidWOS:000356351400175


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster