Yazar "Öz Pektaş, Hatice" için SBE - Tez Koleksiyonu | Görsel İletişim Tasarımı / Visiual Communication listeleme
-
Mobil uyumlu web site arayüzlerinde kullanılabilirlik
Dinç, Osman (Işık Üniversitesi, 2018-01-19)Mobil cihazlar, günümüzde internete erişimde en önemli yoldur. İnternetin giderek yaygınlaşması ve kablosuz teknolojilerin gelişmesi, “mobil” kavramını günlük yaşantımızda daha önemli hale getirirken, mobil internet ... -
Okul öncesi dijital boyama kitaplarının görsel iletişim tasarımı açısından incelenmesi ve uygulama önerisi
Sezgin, Duygu (Işık Üniversitesi, 2017-06-13)Bu tezin amacı, okul öncesi dönemde kullanılan dijital boyama kitabı uygulamalarının, eğitici içerikler taşıyabileceğini ve bu içeriklerin eğlenceli yöntemlerle çocuğa aktarılabileceğini göstermektir. Okul öncesi çocuğun ... -
Okul öncesi eğitimde dijital çocuk kitabı uygulamalarının görsel iletişim sorunları ve uygulama önerisi
Aşkın, Onur (Işık Üniversitesi, 2016-05-16)Bu çalışmanın amacı, dijital çocuk kitabı uygulamalarını okul öncesi eğitim sistemlerine uygulayarak eğitim materyali haline gelmelerini sağlamaktır. Kütüphanelerde basılı olarak bulunan çocuk kitaplarının dijital arşivlere ... -
Sürreal filmlerin psikedelik tarzda hareketli afiş olarak yorumlanması
İzci, Afife (Işık Üniversitesi, 2018-01-19)Sinemanın ilk zamanlarında film jenerikleri olarak karşımıza çıkan hareketli grafikler günümüzde çeşitlilik kazanmıştır. Bu çeşitlilik teknolojiyle bağlantılı olarak farklı mecralarda karşımıza çıkmaktadır. Bu mecralardan ... -
Ülkemizdeki 4-5 yaş grubu çocuklara yönelik okuma ağacı kitapları tasarımı
Döneray, Işıl (Işık Üniversitesi, 2016-05-18)Günümüz iletişim çağında, çocukların öğrendiklerini tekrar eden ve (onları) edilgen bir konuma düşüren geleneksel eğitim anlayışının yapısı değişmektedir. Eğitim, cinsiyet, ırk, dil, din ve yaşam koşulları eşitsizliğinin ... -
Viral reklamların görsel iletişim tasarımıyla ilişkisi
Tokel, Aylin (Işık Üniversitesi, 2017-01-20)Viral reklamlar, dünya çapında uygulanan ve bilinen en etkili reklam türlerinden biridir. Bu nedenle viral reklamlar, sıradan reklam kampanyalarına, alternatif olarak; yenilikçi ve hedef kitleye kolay ulaşımı sayesinde ...