Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre SBE - Tez Koleksiyonu | Yöneticiler İçin İşletme Yönetimi / Executive MBA listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences
Yüksek Lisans / Master's Programs
SBE - Tez Koleksiyonu | Yöneticiler İçin İşletme Yönetimi / Executive MBA
Künyeye göre SBE - Tez Koleksiyonu | Yöneticiler İçin İşletme Yönetimi / Executive MBA listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences
Yüksek Lisans / Master's Programs
SBE - Tez Koleksiyonu | Yöneticiler İçin İşletme Yönetimi / Executive MBA
Künyeye göre SBE - Tez Koleksiyonu | Yöneticiler İçin İşletme Yönetimi / Executive MBA listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye SBE - Tez Koleksiyonu | Yöneticiler İçin İşletme Yönetimi / Executive MBA için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 28, listelenen: 9-28
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Günerler, Z.G. (2019). Women entrepreneurship and credit scoring model. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kalkavan, G. (2003). Competency-based human resource management systems: Case studies of a multinational company in fmcg industry and a native human resources company in service industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kartal, N. (2018). Örgütsel miyopinin hizmetkar liderlik ekseninde tahlili : eğitim kurumları çalışanları üzerinde bir araştırma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Keskin, R. (2021).Girişimcilik ve iş modeli geliştirme: teknokentlerde bulunan girişimler üzerine bir araştırma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Koç, C. (2020). Performance analysis in Turkish banking sector. Camels application. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Koç, T. Ç. (2019). The importance of high technology for economic development : a comparative analysis of Turkey and South Korea. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kılıç, M. M. (2021). Yeni çalışma hayatı, gerekleri ve performans değerlendirme kriterleri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Molla, N. (2018). Motivasyonun hastane çalışanlarına etkileri üzerine bir araştırma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Müftüoğlu, M. (2019). Remodelling of the Korean wave: Is it possible for Turkey to create the Turkish wave?. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Oral, Ç. (2021). Factors influencing the customer purchase decision in B2B markets: a survey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Özdemir, E. (2020). Büyük ölçekli firmalarda proje yönetiminde çevik yaklaşımlar. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Özkaya, F. (2021). Türkiye'de mevduat bankalarında kadın istihdamının finansal performansa etkisinin araştırılması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Sadıç, A. (2019). Innovative project management: A case study in electronics industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Sağlamer, S., (2003). Importance of packaging as a marketing tool and two examples from soft-drinks industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Soykut Sarıca, Y. P. (2002). Relations of 1994 and 2000 crises and their effects in Turkish capital markets. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Tapkan, M. K. (2020). Uluslararası iç denetim standartları’na göre iç denetimin suistimal alanındaki rol ve sorumlulukları ve bir uygulama. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Taştekin, A. T. (2016). An application of niche marketing from Turkish pharmaceutical sector; orphan drugs. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Tuncay Çelikel, A. (2003). Evaluation of innovativeness of Turkey with respect to European Union integration. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Yarman Ak, A. E. (2020). Consumers’ behaviors in organic product market an empirical application. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Yılmaz, M. (2018). Mutabakatta saklı çatışmanın otantik liderlik ekseninde tahlili : Bursa ilinde çalışan ilaç mümessilleri üzerine bir saha araştırması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Koleksiyon
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Koleksiyon
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt