Yazar "Tavman, Emine Başak" için listeleme
-
Covid 19 döneminde algılanan tehdit, algılanan ciddiyet ve kendini izole etme niyetinin dürtüsel satın alma üzerindeki etkisi: bir seri aracılık modeli incelemesi
Sağlam, Mehmet; Tavman, Emine Başak (Melih Topaloğlu, 2021)Amaç – Bu çalışmanın amacı, COVID-19 salgını sırasında ortaya çıkan algılanan tehdit, algılanan ciddiyet ve kendini izole etme niyetinin dürtüsel satın alma üzerindeki etkilerini belirlemektir. Ek olarak, algılanan ciddiyet ... -
COVID-19 döneminde algılanan tehdit, kaygı ve dürtüsel satın alma ilişkisinde algılanan duyarlılığın ve ciddiyetin moderatör rolü
Sağlam, Mehmet; Tavman, Emine Başak (Büşra Sena ÇAKMAK (YUSEN YAYINCILIK), 2021-06-25)Tüm dünyanın gündemine oturan küresel COVID-19 salgını milyarlarca insan arasında korku, panik ve belirsizliği tetikleyerek tüketicilerin dürtüsel satın alma davranışı sergilemesine neden olmuştur. Bu davranışın öncüllerinin ... -
Digital transformation and universities
Teker, Suat; Teker, Dilek; Tavman, Emine Başak (PressAcademia, 2022-07-30)Purpose- This study aims to examine how digitalization has affected and changed higher education. It focuses on the current situation of universities and their current processes and what they need to do to become digital. ... -
Geçmişten günümüze pazarlama sistemi düşünce okulu
Tavman, Emine Başak; Soyak, M. Serkan (Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, 2021-12-31)Pazarlamanın akademik bir düşünce olarak kabul görmesi 20.yy’ın başlarına dayanmaktadır. Pazarlamayla alakalı konu ve problemlerin zaman içindeki değişimi pazarlama alanında farklı düşünce okullarının ortaya çıkmasına neden ... -
Impact of Covid-19 outbreak on consumer behavioral responses in the Turkish context
Bal ,Esra; Tavman, Emine Başak (Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, 2021-12-31)Covid-19 pandemic has a significant effect on consumer behaviours. This study examines four types of consumer behavioral responses with a new conceptual model of panic buying behaviour. The study investigated the influence ... -
Shelby D. Hunt: pazarlama bilimine katkıları
Tavman, Emine Başak (Yusuf Öcel, 2021-07-30)Shelby D. Hunt, pazarlama bilimindeki öncü çalışmaları ile tanınan dünya çapında bir teorisyen ve pazarlama araştırmacısıdır. Hunt 50 yıldan fazla süredir 400’e yakın akademik çalışmayla pazarlama literatürüne önemli ... -
The success of freemium business model: multiple case studies of industry leaders
Tavman, Emine Başak (SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, 2022-07-19)Freemium, ücretsiz ve premium sürümlerin bir arada sunulduğu “free” ve “premium” terimlerinin birleşimi ile ortaya çıkmış bir kavramdır. Freemium iş modeli, son zamanlarda çevrimiçi pazarlarda yaygın olarak kullanılmaktadır. ...