Toplam kayıt 450, listelenen: 204-223

      Künye Göre
      Kabadayı, S. (2019). 65 yaş üzeri bireylerde algılanan sosyal destek ile depresyon ve bilişsel beceriler arasındaki ilişki. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kaçmaz, Ö. N. (2020). Boşanmış aileye sahip bireylerde bağlanma stillerinin ilişki doyumu ve reddedilme duyarlılığı ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kaçmaz, Z. (2021). Lacan ve resimde arzunun kayıp nesnesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kafkaslı, R. (2019). Evli bireylerde, problem çözme becerisi ve evlilik doyumu ile somatizasyon arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kahvecioğlu, S. (2020). Alkol ve madde kullanım bozukluğu olan erkeklerde narsisizm düzeylerinin nüks ve tedavi motivasyonu ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kalkan Aluç, Y. (2021). 2010 Sonrası kadın yönetmenlerin filmlerinde kadın temsili: Türkiye örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kalkavan, G. (2003). Competency-based human resource management systems: Case studies of a multinational company in fmcg industry and a native human resources company in service industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kamışoğlu, S. Ö. (2012). Jackson pollock ve jung ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kanburoğlu, B. (2019). Evli kadınlarda evlilik yaşı ve evlenme biçiminin evlilik doyumu ve depresyon düzeyine olan etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kantoğlu, A. (2017). Bir grup ergenin toplumsal cinsiyet algılarının sosyodemografik özelliklere göre değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kaplan, E. E. (2021). Muhasebede e-dönüşüm: muhasebe meslek mensuplarının muhasebe’de e- arşiv ve e-fatura uygulamasına yönelik araştırma (Gebze ilçesi örneği). İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kara, K. (2011). Temel sanat eğitimi ve yeni açılımlar. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Karaahmetoğlu, A. (2014). Gustav klimt'in sanatı ve günümüze yansıması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Karaevli, B. (2013). 2000 yılı sonrası İstanbul temsilinde çağdaş sanatın rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Karakaş, S. (2013). Çağdaş Türk sanatında mekan algısına toplu bir bakış. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Karaman, S. (2019). Yapısal risk ve kontrol riski değerlendirmelerinin denetim sürecine katkılarının bankacılık ve reel sektör açısından değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Karamustafa, F. C. (2017). Postpartum depresyonda evlilik doyumu ve benlik saygısının incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Karan, A. (2021). Çocukluk çağı travmalarının dissosiyatif yaşantılar ile ilişkisi: zaman perspektifi ve duygu düzenlemenin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Karasu, E. S. (2014). Gıda ambalajında tasarım sorunları ve estetik değerlerin önemi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Karatay, H. H. (2021). Ortorektik belirtiler ve yeme tutumu ile benlik saygısı ve mükemmeliyetçilik arasındaki ilişki. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]