Toplam kayıt 450, listelenen: 417-436

      Künye Göre
      Yalgın, B. (2021). Sosyal medya kullanımının mekân tasarımına etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yalın, K. (2021). Yeme tutumlarını yordamada öz anlayış ve yeme farkındalığının rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yaman, B. (2018). Ebeveyn tutumlarının çocukların mizaç özellikleri ve duygu düzenleme becerileri üzerindeki rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yapabaş İlkyaz, S. (2018). Fazla kilolu ve obez yetişkin bireylerde yeme davranışlarının öfke ve ilişki bağımlılığı ile olan ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yaprakkıran, E. (2015). Türkiye'de yeni ekspresyonist resimde beden imgesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yardımcı, E. (2019). Son ergenlik dönemindeki bireylerde cinsel yönelim ve yaşam tatmini arasındaki ilişkide depresyonun aracı etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yarman Ak, A. E. (2020). Consumers’ behaviors in organic product market an empirical application. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yavuzkurt, Z. (2018). Faaliyet tabanlı maliyetleme yöntemi ve güncel bir uygulama. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yazar, D. (2021). Karanlık üçlü kişilik özellikleri ve benlik saygısının romantik kıskançlığın nedenleri ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yeniyol, Z. D. (2018). Sağlık çalışanlarının iş doyumu, kaygi ve tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yörük, A. (2008). Examination of the relationship between attitude and perceived usability of software in a context-driven specific scenario. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yöş, B. (2018). Üniversite öğrencilerinde bilişsel duygu düzenleme stratejileri ile depresyon ve kaygı arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yurdakul, Y. (2019). Beş faktör kişilik özellikleri ve karanlık üçlü kişilik özelliklerinin eş uyumu ile olan ilişkileri: Evli çiftlerde kesitsel bir çalışma. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yurt, O. (2019). Muhasebe hilelerinin uygulanma biçimleri ve vergilendirme üzerindeki etkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yücebıyık, Z. İ. (2020). Evlilik uyumunu yordamada narsistik kişilik özelliklerinin ve bağışlayıcılığın rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yücel, Y. (2007). An evaluation of consumer intention to participate in mobile advertising and an empirical study conducted in İstanbul. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yüksel, A. H. (2007).The attitudes of purchasing managers working at the leading manufacturing enterprises in turkey towards supply chain collaboration: A proposed model based on inter-organizational trust, information sharing and commitment. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yüksel, M. (2020). Kamu kurumlarında iç kontrol sistemi ve stratejik yönetime etkisi: İstanbul ilçe belediyelerinde alan araştırması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yıldırım, E. (2021). Geç ergenlik dönemindeki bireylerde duygusal yemenin yordayıcıları olarak irrasyonel inanışlar ve sosyal görünüş kaygısı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yıldırım, F. (2007). The factors that affect the company's b2b overall use throughout the b2b portal transactions and a survey in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]