Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Kişiye özel fiyat teklifinde kullanılan mesaj çerçevelemenin internet üzerinden satın alma karar sürecine etkisi
(Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, 2012-12-01)
Yapılan araştırmada, kişiye özel fiyat teklifinin içeriğinde kullanılan farklı mesaj çerçevelemelerinin, internette, satın alma sürecine etkisi araştırılmıştır. Satın alma süreci küme teorisi çerçevesinde tanımlanmıştır. ...
Kişiye özel fiyat teklifinin zamanlamasının, internette, satın alma karar sürecine etkisi
(İstanbul Üniversitesi, 2012)
Bu çalışmanın temel amacı, küme teorisi çerçevesinde tanımlanan satın alma sürecine etki eden bir değişken olan kişiye özel fiyat teklifinin zamanlaması ile satın alma süreci arasındaki neden sonuç ilişkisini araştırmakt ...
Yeni savaş ve siber güvenlik arasında NATO’nun yeniden doğuşu
(Uluslararası İlişkiler Konseyi Derneği, 2012-06-01)
Soğuk Savaşın bitişinden sonra uluslararası sistemin güvenlik dinamikleri değişti. Soğuk Savaş tehditlerinin ortadan kalkmasıyla birlikte Kuzey Atlantik Paktı Örgütü (NATO) yeni durumun gereklerine göre yeniden yapılanmak ...