Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAslan, Muraten_US
dc.contributor.otherIşık Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Enformasyon Teknolojileri Yüksek Lisans Programıen_US
dc.date.accessioned2019-05-30T02:21:16Z
dc.date.available2019-05-30T02:21:16Z
dc.date.issued2005-02
dc.identifier.citationAslan, M., (2005). An information technologies project about customer relationship management. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Fakültesi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11729/1600
dc.descriptionText in English; Abstract: Turkish and Englishen_US
dc.descriptionIncludes bibliographical references (leaves 45)en_US
dc.descriptionxi, 47 leavesen_US
dc.description.abstractThe aim of this study is determine general reqirements of the Customer Relationship Management Concept and to develop an application about it. The study is based on a real world project that has been implemented in a multinational company. Both the graduate project study and company's project started at the same time. This project has been completed in three months and now it is in use. At the beginning of the study some literature survey has been done. Several project meetings have been hold in the company. I have attended as the project manager for this job. All processes have been managed ve developed by myself with the support of my administration team.en_US
dc.description.abstractBu çalışma ile müşteri ilişkileri yönetimine yönelik bir bilgi teknolojileri projesi geliştirme işi gerçekleştirilmiştir. Öncelikle müşteri ilişkileri yönetimi kavramının tarihsel gelişim süreci incelenmiştir. Günümüz şartlarında müşteri ilişkilerinin kuruluşlara en yüksek düzeyde yarar sağlayabilmesi için söz konusu sistemin temel gerekliliklerinin neler olduğu araştırılmıştır. Müşteri ilişkileri yönetiminin bir bilgi teknolojisi projesi olarak ele alınmasında dikkat edilecek noktaların neler olduğu irdelenmiştir. İş bu proje ile anlatılan çalışma, uluslararası bir firma için gerçek hayatta aynen uygulanmış ve gerçekleştirilmiştir. Sözkonusu çalışmanın firma tarafındaki proje yöneticiliği görevi de tarafımdan gerçekleştirilmiştir. Proje boyunca bir çalışma ekibi ve sistem destek ekibi ile koordineli hareket edilmiştir. Projenin planlama ve uygulama geliştirme tarafındaki ana aktiviteler bizzat tarafımdan yürütülmüştür.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherIşık Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectCRMen_US
dc.subjectERMen_US
dc.subjectLotus notes applicationsen_US
dc.subjectCRM applicationsen_US
dc.subject.lccHF5415.5 .A85 2005
dc.subject.lcshCustomer relations -- Management -- Computer programsen_US
dc.subject.lcshManagement information systemsen_US
dc.titleAn information technologies project about customer relationship managementen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentIşık Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Enformasyon Teknolojileri Yüksek Lisans Programıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.contributor.institutionauthorAslan, Muraten_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

info:eu-repo/semantics/closedAccess
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: info:eu-repo/semantics/closedAccess