Toplam kayıt 264, listelenen: 98-117

      Künye Göre
      Falcıoğlu, P. & Güner, A., (2016). Muhasebecilerin Stratejik Yönetim Sürecindeki Rolü Ve Stratejik Yönetim Sürecine Katılım Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştirma. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 11(2), 159-176. [1]
      Fistikci, N., Saatcioglu, O., Keyvan, A., & Topcuoglu, V. (2015). Attentional bias and training in social anxiety disorder. Noropsikiyatri Arsivi-Archives of Neuropsychiatry, 52(1), 4-7. doi:10.5152/npa.2015.8777 [1]
      Görgün, O. & Yıldız, O. T. (2022). Evaluating the English-Turkish parallel treebank for machine translation. Turkish Journal Of Electrical Engineering And Computer Sciences, 30(1), 184-199. doi:10.3906/elk-2102-57 [1]
      Görkey, S. & Çağlı Kaynak, E. (2022). Türkiye’de genç yetişkin kadınların işgücü durumuna yönelik bir inceleme. Çalışma ve Toplum, 4(75), 2687-2733. doi:10.54752/ct.1191458 [1]
      Görkey, S. (2022). The dynamic relationship between technological change and employment: a comparison of youth and total employment using panel VAR approach and causality analysis. Sosyoekonomi, 30(54), 11-34. doi:10.17233/sosyoekonomi.2022.04.01 [1]
      Görkey, S.(2023). Government expenditure and economic growth in Central and Eastern European economies: a panel ARDL approach. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi, 0(663), 55-78. [1]
      Gül, M. Ç. (2009). Relative effects of marketing effectiveness dimensions on firm performance: An empirical analysis with a multi-industry sample. Bogazici Journal, 23(1-2). doi:10.21773/boun.23.1.3 [1]
      Güller, A., Gündüz, T., (2017). Limanlarda kullanılan iş makinelerinde risk analizi çalışması. Mühendislik Bilimleri ve Tasarım Dergisi, 5(Ergonomi 2016), 127-144. doi:10.21923/jesd.08213 [1]
      Gültekin, B. F. & Akyunus, M. (2022). Erken dönem uyum bozucu şemaların ve işlevsel olmayan şema baş etme modlarının kişilerarası baskınlık ve boyun eğicilik ile ilişkisi: çiftlerde algılanan benzerlik. Klinik Psikoloji Dergisi, 6(1), 108-122. doi:10.5455/kpd.26024438m000059 [1]
      Günana, M. (2020). Alevi ve Bektaşi yazı-resim sanatında insan sureti. Turk Kulturu ve Haci Bektas Veli - Arastirma Dergisi, 95, 323-333. doi:10.34189/hbv.95.011 [1]
      Günay, A. (2017). Ballets Russes kostümleri üzerinden Avrupa’da sanat ve tasarım ortamına bakış (1910’lar ve 1920’ler). Yedi: Sanat, Tasarım Ve Bilim Dergisi, 0(18), 75-86. doi:10.17484/yedi.331087 [1]
      Günay, A., (2017). The relation of fashion and plastic arts in Europe in the beginning of the 20th Century: Cubism and Art Deco. Art-Sanat, 7, 249-264. [1]
      Güneç Kıyak, N., Özcan, H. & Erginal, A. E. (2009). Optically stimulated luminescence to date coastel dunes and a possible tsunami layer on the kavak delta (saros gulf, NW turkey). Turkish Journal of Earth Sciences, 18(3), 465-474.doi:10.3906/yer-0805-3 [1]
      Güngör, A., Tütenkan, M., Solmazer, G. & Tekeş, B. (2020). Duygu düzenleme stratejileri ve sürücü öfke ifadeleri: Cinsiyetin düzenleyici rolü. Nesne, 8(16), 126-142. DOI: 10.7816/nesne-08-16-09 [1]
      Gürcanlı, G. E., Uzun, İ. M. & Öztürk, D. (2022). Managing health and safety risks in restoration/renovation of historic buildings. Journal of Construction Engineering, Management & Innovation (Online), 5(3), 181-193. doi:10.31462/jcemi.2022.03181193 [1]
      Gürkan, İ. (2021). Catherine Grant ile video essay üzerine. sinecine: Sinema Araştırmaları Dergisi, 12(1), 147-163. [1]
      Gürkan, İ. (2021). Laura Mulvey, afterimages: on cinema, women and changing times. sinecine: Sinema Araştırmaları Dergisi, 12(1), 165-175. [1]
      Güz, Ü. & Gürkan, H. (2015). Bürünsel, sözcüksel ve biçimbilgisel bilgiyi kullanan co-training ile Türkçe konuşma dilinin otomatik cümle bölütlemesi. Tübitak, 1-155. [1]
      Güz, Ü., Gürkan, H. & Yiğit, S. (2010). Türkçe dil işleme için bürünsel bilginin çıkarılması ve kullanılması. Tübitak, 1-80. [1]
      Handanos, D. & Aktan, Z. D. (2018). The effect of parenting on teenagers’ decision to drop out of school. Sakarya University Journal of Education, 8(4), 298-213. doi:10.19126/suje.436249 [1]