Toplam kayıt 815, listelenen: 1-20

      Künye Göre
      Abay, H. H. (2022). Genel öz yeterlik ve kişilerarası problemler arasındaki ilişkide utanç, suçluluk ve öfkenin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Abdi, A. A. (2022). Comparative study for earthquake performance of steel buildings with seismic isolator and fixed based steel buildings with damper. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Abeysundera, H. P. (2011). Semi-automatic customization for modelling human face. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Acar, F. (2012). Measurement of sea water parameters using mems technology. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Açık, A. (2022). Yetişkin bağlanma stillerinin somatizasyon ve depresyonla ilişkisi ve sosyal desteğin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Açıkgöz, O. (2019). Paragraph and sentence level semantic textual similarity measurement techniques: An application on solving OSYM exam questions. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Adıgüzelli, Z. B. (2009). ZOI: A virtual campus platform. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Agyemang, C. A. S. O. (2019). An experimental and theoretical work on the seismic behavior of a reinforced concrete frame. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Ağdoğan, D. (2015). Mathematical modeling of human facial muscles. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Ak, K. (2011). Unsupervised morphological analysis using tries. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü [1]
      Ak, K. (2019). Parallel proposition bank construction for Turkish. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Ak, M. F. (2013). A system dynamics analysis of energy dependency and consumption in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Akbay, S. (2020). Genç yetişkinlerde algılanan ebeveyn biçimleri ve kişilerarası problemlerin borderline kişilik bozukluğu inançları üzerindeki yordayıcı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Akbudak, S. (2020). Üç boyutlu marka karakteri tasarımında kişilik arketiplerinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Akçakaya, S. (2019). All-words word sense disambiguation in Turkish. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Akdeniz, B. (2017). Yoga yapan bireylerin cinsel doyumlarının, beden farkındalıklarının ve yaşam memnuniyetlerinin değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Akdiş, M. (2013). Okul öncesi çocukların resimsel üretimlerinin göstergebilimsel açıdan çözümlenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Akerson, C. (2022). Alter ego ve personanın sanatsal faaliyetteki rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Akgün, B. (2018). Müze sergileme vitrinleri ve mağaza vitrinlerininn aydınlatma tekniği kuralları açısından karşılaştırılması. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Akkavak, T. (2013). Arap alfabesinden Latin alfabesine geçişin çağdaş Türk resmine yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]