Toplam kayıt 815, listelenen: 308-327

      Künye Göre
      Gacal, A. (2018). Bireylerin medya tercihleri ile kişilik özellikleri ve üstbilişleri arasındaki ilişki. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gaurav, R. (2013). Video quality assessment using subjective and objective metrics. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Gencer, H. (2013). Yüksel Arslan'da mekan ve beden ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Genç Çuhadaroğlu, F. (2019). Doğu batı ikilemi bağlamında özgün bir duruş olarak Balkan Naci İslimyeli'nin sanatı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Genç, A. (2014). Milkminer: A dairy farm analysis and learning system. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü [1]
      Gharmaoui, S. (2022). Impact of standardization and adaptation strategies while entering new international markets case studies of Mcdonald’s and Ikea. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ghazi, I. (2021). The impact of influencer marketing as a new strategy for brands: a survey on consumers. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Giritli, E. B. (2007). A statistical approach to web usability analysis. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü [1]
      Göçkün, B. S. (2022). On some of the factors influencing the engineering properties of improved clayey soils. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü [1]
      Gökçen, N. K. (2020). Yayın illüstrasyonlarında görsel hikaye anlatımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gökgöl, O. (2006). A new priority based packet scheduler with deadlineconsiderations. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Gökkaya, M. (2016). Bir grup üniversite öğrencisinde sosyal kaygı, depresyon ve anne-baba tutumları ile mükemmeliyetçilik eğilimleri ve üniversiteye uyum arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Göknar, B. (2013). Information passing within social networks in health. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Göncüoğlu, İ. (2021). Yeme tutumu ile bağlanma stili, aleksitimi ve obsesif kompulsif belirtiler arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gören, O. U., (2003). Data mining techniques customer relationship management : a case study for Doğuş Otomotiv. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Fakültesi. [1]
      Görgün, O. (2008). Neural networks as a forecasting tool for financial decision-making. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Görgün, O. (2022). English to Turkish machine translation using synchronous grammars. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Gövsa, T. (2009). Interoperability and e-goverment services: an example. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Gözegir, E. (2020). Ergenlerde dürtüsellik ve duygusal yeme arasındaki ilişkide ebeveyn tutumunun aracı rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gücükkılınç, S. M. (2017). Yazılı anlatım becerileri ile bilişsel ve psikososyal faktörler arasındaki ilişkilerin değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]