Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 815, listelenen: 389-408
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Jabari, K. (2023). Securitization of the mandatory veil in Iran since 1979. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Jiroudi, A. (2023). Supervised decision making in forex investment using ML and DL classification methods. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kabadayı, S. (2019). 65 yaş üzeri bireylerde algılanan sosyal destek ile depresyon ve bilişsel beceriler arasındaki ilişki. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kaçar, D. (2023). Metruk mekânda fotoğrafı kullanarak mekân ve fotoğrafın salt bir sanat eserine dönüşmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kaçmaz, Ö. N. (2020). Boşanmış aileye sahip bireylerde bağlanma stillerinin ilişki doyumu ve reddedilme duyarlılığı ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kaçmaz, Z. (2021). Lacan ve resimde arzunun kayıp nesnesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kafkaslı, R. (2019). Evli bireylerde, problem çözme becerisi ve evlilik doyumu ile somatizasyon arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kahvecioğlu, S. (2020). Alkol ve madde kullanım bozukluğu olan erkeklerde narsisizm düzeylerinin nüks ve tedavi motivasyonu ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kalkan Aluç, Y. (2021). 2010 Sonrası kadın yönetmenlerin filmlerinde kadın temsili: Türkiye örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kalkavan, G. (2003). Competency-based human resource management systems: Case studies of a multinational company in fmcg industry and a native human resources company in service industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kamoun, M. (2022). The impact of knowledge management and total quality management on staff efficiency and on the performance of the company. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kamran, Z. (2022). Factors affecting online purchase intention of clothing in Pakistan. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Kamışoğlu, S. Ö. (2012). Jackson pollock ve jung ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kanburoğlu, A. B. (2018).Graph clustering approach to sentiment analysis.İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Kanburoğlu, B. (2019). Evli kadınlarda evlilik yaşı ve evlenme biçiminin evlilik doyumu ve depresyon düzeyine olan etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kantoğlu, A. (2017). Bir grup ergenin toplumsal cinsiyet algılarının sosyodemografik özelliklere göre değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kaplan, E. E. (2021). Muhasebede e-dönüşüm: muhasebe meslek mensuplarının muhasebe’de e- arşiv ve e-fatura uygulamasına yönelik araştırma (Gebze ilçesi örneği). İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kaplan, Z. (2013). A computer aided learning application in industrial engineering. Istanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
Kara, K. (2011). Temel sanat eğitimi ve yeni açılımlar. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kara, N. (2022). İnsan-doğa ilişkisinde yaşanan değişimler ve sanata yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt