Toplam kayıt 815, listelenen: 389-408

      Künye Göre
      Jabari, K. (2023). Securitization of the mandatory veil in Iran since 1979. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Jiroudi, A. (2023). Supervised decision making in forex investment using ML and DL classification methods. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kabadayı, S. (2019). 65 yaş üzeri bireylerde algılanan sosyal destek ile depresyon ve bilişsel beceriler arasındaki ilişki. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kaçar, D. (2023). Metruk mekânda fotoğrafı kullanarak mekân ve fotoğrafın salt bir sanat eserine dönüşmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kaçmaz, Ö. N. (2020). Boşanmış aileye sahip bireylerde bağlanma stillerinin ilişki doyumu ve reddedilme duyarlılığı ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kaçmaz, Z. (2021). Lacan ve resimde arzunun kayıp nesnesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kafkaslı, R. (2019). Evli bireylerde, problem çözme becerisi ve evlilik doyumu ile somatizasyon arasındaki ilişkinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kahvecioğlu, S. (2020). Alkol ve madde kullanım bozukluğu olan erkeklerde narsisizm düzeylerinin nüks ve tedavi motivasyonu ile ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kalkan Aluç, Y. (2021). 2010 Sonrası kadın yönetmenlerin filmlerinde kadın temsili: Türkiye örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kalkavan, G. (2003). Competency-based human resource management systems: Case studies of a multinational company in fmcg industry and a native human resources company in service industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kamoun, M. (2022). The impact of knowledge management and total quality management on staff efficiency and on the performance of the company. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kamran, Z. (2022). Factors affecting online purchase intention of clothing in Pakistan. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kamışoğlu, S. Ö. (2012). Jackson pollock ve jung ilişkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kanburoğlu, A. B. (2018).Graph clustering approach to sentiment analysis.İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Kanburoğlu, B. (2019). Evli kadınlarda evlilik yaşı ve evlenme biçiminin evlilik doyumu ve depresyon düzeyine olan etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kantoğlu, A. (2017). Bir grup ergenin toplumsal cinsiyet algılarının sosyodemografik özelliklere göre değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kaplan, E. E. (2021). Muhasebede e-dönüşüm: muhasebe meslek mensuplarının muhasebe’de e- arşiv ve e-fatura uygulamasına yönelik araştırma (Gebze ilçesi örneği). İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kaplan, Z. (2013). A computer aided learning application in industrial engineering. Istanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]
      Kara, K. (2011). Temel sanat eğitimi ve yeni açılımlar. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kara, N. (2022). İnsan-doğa ilişkisinde yaşanan değişimler ve sanata yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]