Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Künyeye göre 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye 2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 815, listelenen: 723-742
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Uçar, M. (2014). Caravaggio'nun eserlerinde vahşetin görselliği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Uludağ, İ. (2006). A software process assessment model and a tool for XP@SCRUM agile method. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
[1]
Ulus, S. (2016). Changing Turkish-Israeli relations after the 2008 Gaza war. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Ulusoy, A. N. (2021). Ev kadınlarında tükenmişliği yordamada eş desteği ve evlilik uyumunun rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Ulusoy, O. (2022). Rule based entity-relationship diagram modelling. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Urş, M. (2021). Evlilik uyumunu yordamada psikolojik iyilik hali ve cinsel doyumun rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Uyanık, O. (2012). Rodchenko ve El Lissitzky'nin grafik sanatına etkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Uygun, B. (2017). Canan Tolon’un yaşamı ve sanatı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Uzuner, M. (2020). Mobilya tasarımında ahşap malzeme kullanımının değerlendirilmesi: Bursa İnegöl mobilya firmaları örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Uzunoğlu Azman, G. (2017). Ergenlerde adet öncesi gerginlik sendromu ile ruh sağlığı değişkenleri arasındaki ilişkinin analizi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Uzunoğlu Azman, G. (2023). Travmatik yaşantıların obsesif kompulsif bozukluk ve dikkat eksikliği hiperaktive bozukluğu ile ilişkinde aracı ve düzenleyici değişkenlerin etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Uzunokur, O. (2011). Andy Goldsworthy ekseninde arazi sanatına genel bakış. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Ülker, N. (2018). Sanatta bir bakış, bir oluş ve bir eyleyiş mekanı olarak pencere metaforu. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Ülkümen, İ. (2021). Geç ergenlik dönemindeki bireylerde ebeveyn duygusal erişilebilirliği ile oyun bağımlılığı arasındaki ilişkide duygu düzenlemenin aracı rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Ünal, F. (2024). Geç ergenlik döneminde kişilik özellikleri ve oyun bağımlılığı arasındaki ilişkide baş etme yöntemleri ve algılanan sosyal desteğin düzenleyici rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Ünlü, B. (2024). Annenin hastalık kaygısı ile çocuğun hastalık kaygısı arasındaki ilişkide çocuğun duygu düzenleme becerisinin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Ürtekin, Ö. (2018). Geçmişten günümüze animasyon filmlerinde mekan kullanım analizi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Üstün, F. (2014). The effects of social media and gamification on prospective students' university choice perceptioncase study: ''the game of your life'' by Özyeğin University. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
[1]
Ütüler, B. N. (2023). 2020 – 2021 Covid-19 pandemi dönemi’nin moda sektörü kadın giyim tasarımına, tedarik ve satın alma alışkanlıklarına etkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü.
[1]
Var, E. (2015). Differentially private attribute selection for classification. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt