Toplam kayıt 815, listelenen: 723-742

      Künye Göre
      Uçar, M. (2014). Caravaggio'nun eserlerinde vahşetin görselliği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Uludağ, İ. (2006). A software process assessment model and a tool for XP@SCRUM agile method. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü [1]
      Ulus, S. (2016). Changing Turkish-Israeli relations after the 2008 Gaza war. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ulusoy, A. N. (2021). Ev kadınlarında tükenmişliği yordamada eş desteği ve evlilik uyumunun rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ulusoy, O. (2022). Rule based entity-relationship diagram modelling. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Urş, M. (2021). Evlilik uyumunu yordamada psikolojik iyilik hali ve cinsel doyumun rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Uyanık, O. (2012). Rodchenko ve El Lissitzky'nin grafik sanatına etkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Uygun, B. (2017). Canan Tolon’un yaşamı ve sanatı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Uzuner, M. (2020). Mobilya tasarımında ahşap malzeme kullanımının değerlendirilmesi: Bursa İnegöl mobilya firmaları örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Uzunoğlu Azman, G. (2017). Ergenlerde adet öncesi gerginlik sendromu ile ruh sağlığı değişkenleri arasındaki ilişkinin analizi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Uzunoğlu Azman, G. (2023). Travmatik yaşantıların obsesif kompulsif bozukluk ve dikkat eksikliği hiperaktive bozukluğu ile ilişkinde aracı ve düzenleyici değişkenlerin etkisinin incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Uzunokur, O. (2011). Andy Goldsworthy ekseninde arazi sanatına genel bakış. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ülker, N. (2018). Sanatta bir bakış, bir oluş ve bir eyleyiş mekanı olarak pencere metaforu. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ülkümen, İ. (2021). Geç ergenlik dönemindeki bireylerde ebeveyn duygusal erişilebilirliği ile oyun bağımlılığı arasındaki ilişkide duygu düzenlemenin aracı rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ünal, F. (2024). Geç ergenlik döneminde kişilik özellikleri ve oyun bağımlılığı arasındaki ilişkide baş etme yöntemleri ve algılanan sosyal desteğin düzenleyici rolünün incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ünlü, B. (2024). Annenin hastalık kaygısı ile çocuğun hastalık kaygısı arasındaki ilişkide çocuğun duygu düzenleme becerisinin aracı rolü. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ürtekin, Ö. (2018). Geçmişten günümüze animasyon filmlerinde mekan kullanım analizi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Üstün, F. (2014). The effects of social media and gamification on prospective students' university choice perceptioncase study: ''the game of your life'' by Özyeğin University. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü [1]
      Ütüler, B. N. (2023). 2020 – 2021 Covid-19 pandemi dönemi’nin moda sektörü kadın giyim tasarımına, tedarik ve satın alma alışkanlıklarına etkileri. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Var, E. (2015). Differentially private attribute selection for classification. İstanbul: Işık Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. [1]