Toplam kayıt 159, listelenen: 31-50

      Künye Göre
      Ergüden, A. E., Tanyer, B., Kaya, C. T., & Türkyılmaz, M. (2018). Endüstri 4.0’ın getirdiği devrimsel değişimler ışığında muhasebe sistemlerinin yeniden yapılandırılması. Muhasebe ve Denetime Bakış, 18(54), 139-148. [1]
      Ergüden, E., Dalkılıç, A. F., Kaya, C. T. & Sayar, A. R. Z. (2018). Finansal raporlama ve denetim uygulamaları kapsamında davranışsal muhasebe teorisine bakış. Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi, 20, 411-425. [1]
      Ergül, Ö. & Teker, S. (2020). Elden çıkarılan maddi duran varlıkların TMS-16 ve VUK açısından karşılaştırması. PressAcademia Procedia, 11(1), 145-149. doi:10.17261/Pressacademia.2020.1256 [1]
      Erol, A., Uyanık, R. Y., (2014). Bir mükellef hakkı olarak amortisman müessesi içinde maddi duran varlık amortisman usullerinin vergi usul kanunu ve Türkiye muhasebe standartları açısından değerlendirilmesi. Mali Çözüm, 24(124), 91-112. [1]
      Erol, Ü., Yüksel, S. A., Yüksel, A. & Öztürk, H. (2020). Cointegration and adjustment dynamics of REIT and stock markets during the global financial and European debt crises. Paper presented at the Global Business and Economics Review, 23(1), 23-49. doi:10.1504/gber.2020.108393 [1]
      Eyüpgiller, S. S., & İlseven, N. (2016). Calculation of control value and turkish financial markets. Pressacademia Procedia, 1, 40-63. doi:10.17261/pressacademia.2016118138 [1]
      Falcıoğlu, P. & Güner, A., (2016). Muhasebecilerin Stratejik Yönetim Sürecindeki Rolü Ve Stratejik Yönetim Sürecine Katılım Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştirma. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 11(2), 159-176. [1]
      Falcıoğlu, P. & Kurtoğlu, A. L. (2016). Yaratıcı sınıfın şehirlerde yaşam ve iş yeri tercihleri: İstanbul örneği. Research Journal of Business and Management, 3(1), 42-5. doi:10.17261/Pressacademia.2016116544 [1]
      Falcıoğlu, P. & Sabah, S. (2016). Takım çalışması yöntemi ile öğrenme üzerine bir algı araştırması. Research Journal of Business and Management, 3(1), 22-30. doi:10.17261/Pressacademia.2016116542 [1]
      Falcıoğlu, P. (2011). Location and determinants of productivity: The case of the manufacturing industry in Turkey. Emerging Markets Finance and Trade, 47(SUPPL. 5), 86-96. doi:10.2753/REE1540-496X4706S506 [1]
      Falcıoğlu, P. (2013). Skills, Technology and Working Practices in Turkey. Labour Market and Employment Issues, 101-117. [1]
      Falcıoğlu, P. (2013). Team composition and team performance: Achieving better results in an international higher education environment. International Conference of Management and Industrial Engineering, 340-347. [1]
      Falcıoğlu, P. (2014). The relation between geographical place and innovativeness: the case of Turkey. International Journal of Emerging and Transition Economies, 4(1-2), 75-95. [1]
      Falcıoğlu, P. (2014).The new labor skills in the new economy. Labor And Employment Relations In A Globalized World: New Perspectives On Work, Social Policy And Labor Market Implications, 195-205. [1]
      Falcıoǧlu, P. & Akgüngör, E. S. (2008). Regional specialization and industrial concentration patterns in the turkish manufacturing industry: An assessment for the 1980-2000 period. European Planning Studies, 16(2), 303-323. doi:10.1080/09654310701814678 [1]
      Gökkent, G., Moslares, C., & Amiel-Saenz, R. (2003). Failure of an exchange-rate-based stabilization plan in turkey. Eastern European Economics, 41(1), 35-67. [1]
      Gül, M. Ç. (2009). Relative effects of marketing effectiveness dimensions on firm performance: An empirical analysis with a multi-industry sample. Bogazici Journal, 23(1-2). doi:10.21773/boun.23.1.3 [1]
      Gül, M. Ç. (2019). The moderating role of environmental munificence on innovativeness in B2B markets.Journal of Business and Industrial Marketing, 35(5), 795-802. doi:10.1108/JBIM-04-2019-0153 [1]
      Güner, A. (2016). The determinants of capital structure decisions: new evidence from Turkish companies. Paper presented at the 5th Istanbul Conference of Economics and Finance, 38, 84-89. doi:10.1016/S2212-5671(16)30180-0 [1]
      Güngör, A. Ş., Çadirci, T. O. & Köse, Ş. G. (2016). Advergaming - how does cognitive overload effect brand recall? differences between in-game advertising (IGA) and advergames. () doi:10.4018/978-1-5225-0435-1.ch020 [1]