• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace@Işık
  • 1- Fakülteler | Faculties
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences
  • İşletme Bölümü / Department of Management
  • Search
  •   DSpace@Işık
  • 1- Fakülteler | Faculties
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences
  • İşletme Bölümü / Department of Management
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Kişiye özel fiyat teklifinde kullanılan mesaj çerçevelemenin internet üzerinden satın alma karar sürecine etkisi 

Sağkaya Güngör, Ayşegül; Kaya, İsmail (Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, 2012-12-01)
Yapılan araştırmada, kişiye özel fiyat teklifinin içeriğinde kullanılan farklı mesaj çerçevelemelerinin, internette, satın alma sürecine etkisi araştırılmıştır. Satın alma süreci küme teorisi çerçevesinde tanımlanmıştır. ...
Thumbnail

Segmenting eWOM engagers on online social networks based on personal characteristics and behaviour 

Sağkaya Güngör, Ayşegül; Çadırcı, Tuğçe Ozansoy (Erzurum Kültür Eğitim Vakfı, 2013-11-29)
The evolution of the Internet has extended consumers’ options for communicating their opinions or experiences without any company filters by engaging in electronic word of mouth (eWOM). One of the mediums in which eWOM is ...
Thumbnail

Kişiye özel fiyat teklifinin zamanlamasının, internette, satın alma karar sürecine etkisi 

Kaya, İsmail; Sağkaya Güngör, Ayşegül (İstanbul Üniversitesi, 2012)
Bu çalışmanın temel amacı, küme teorisi çerçevesinde tanımlanan satın alma sürecine etki eden bir değişken olan kişiye özel fiyat teklifinin zamanlaması ile satın alma süreci arasındaki neden sonuç ilişkisini araştırmakt ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeIşık AuthorCitationThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeIşık AuthorCitation

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorSağkaya Güngör, Ayşegül (3)Kaya, İsmail (2)Çadırcı, Tuğçe Ozansoy (1)Subject
İnternette pazarlama (3)
Deneysel tasarım (2)Experimental design (2)Marketing on internet (2)Bölümlendirme (1)... View MorePublication Typearticle (3)Languagetur (2)eng (1)Publication CategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (3)Makale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (1)Access Typeinfo:eu-repo/semantics/openAccess (3)Date Issued2012 (2)2013 (1)Full Text StatusWith Full Text (3)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Guide || Library || Işık University || OAI-PMH ||

Işık University Library, Şile, İstanbul, Turkey
If you find any errors in content please report us

Creative Commons License
Işık University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Işık:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.