Toplam kayıt 51, listelenen: 11-30

      Künye Göre
      Demir, G. (2008). Boutique pastry management as a rising services marketing practice and a comprehensive survey of boutique pastries in İstanbul. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Demir, V. I. (2018). Türkiye'de kamusal alanlarda iktidar karşıtı sivil hareketler ve bunların sanat pratiği bağlamında değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Erimiş, S. (2009). Strategic human resources management applications in leading Turkish firms. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Falcıoğlu, P. (2007). Spatial patterns of the Turkish manufacturing industry in the context of economic integration: an analysis for the post 1980 period. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Gülsoy, T. Y. (2006). The advertiser's perspective on advertising agency-client relationships: A survey of leading advertisers in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Günay Gazioğlu, Ç. B. (2020). Influence of social media in formation of positive brand attitude among different user groups in sports video analysis-a case example “Sprongo”. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Günay, K. (2008). The competitiveness of the turkish iron and steel industry in the process of membership to the european union. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Güner, B. (2018). Küreselleşme sürecinde sanatta ötekilik. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Haşmet, M. K. (2020). Effects of industry 4.0 on automobile marketing strategies a research among auto executives in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Hekim Bülbül, N. Z. (2021). Enformasyon, sistem ve sanat; büyük veri çağında sanat. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Işıkdemir Uluç, N. Ç. (2016). A comparative field study in four emerging markets; Turkey, Kingdom of Saudi Arabia, United Arab Emirates and Egypt on e-health development challenges and utilization capabilities. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      İlhan, D. O. (2020). A practical multiple factor index model for shopping center investment decisions in Istanbul. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kaya, G. (2017). Sanat alıcılarının sanatı değerlendirme yaklaşımları: Türkiye örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kilimci, P. (2018). Sanatta mikroskopik görüntülerin dünyada ve Türkiye'deki yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kireç, D. (2019). Ortaöğretim öğrencilerinin ruh sağlığı belirtilerini gözlemlemeye yönelik görsel sanatlar eğitim modeli tasarısı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Komşuoğlu Yılmaz, N. (2011). The relationship between unionization, productivity and firm efficiency: Evidence on the chemical industry in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kurtoğlu, A. L. (2020). An exploratory research among fashion business leaders and neuromarketing company executives on the perception of applied neuromarketing. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Onurel, R. (2018). Kıyamet ve son yargı tasvirlerinde hibrit ikonografisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ordu, F. (2021). Sosyal ağların sorunlu kullanımı: nicel ve nitel inceleme. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Özalp, F. (2019). 2000 sonrası çağdaş Türk sanatında siyasetin izleri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]