Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Künyeye göre Doktora / Doctoral Programs listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences
Doktora / Doctoral Programs
Künyeye göre Doktora / Doctoral Programs listeleme
DSpace@Işık
2- Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Institutes
Sosyal Bilimleri Enstitüsü / Graduate School for Social Sciences
Doktora / Doctoral Programs
Künyeye göre Doktora / Doctoral Programs listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Künye Doktora / Doctoral Programs için listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 51, listelenen: 11-30
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Künye Göre
Demir, G. (2008). Boutique pastry management as a rising services marketing practice and a comprehensive survey of boutique pastries in İstanbul. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Demir, V. I. (2018). Türkiye'de kamusal alanlarda iktidar karşıtı sivil hareketler ve bunların sanat pratiği bağlamında değerlendirilmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Erimiş, S. (2009). Strategic human resources management applications in leading Turkish firms. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Falcıoğlu, P. (2007). Spatial patterns of the Turkish manufacturing industry in the context of economic integration: an analysis for the post 1980 period. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Gülsoy, T. Y. (2006). The advertiser's perspective on advertising agency-client relationships: A survey of leading advertisers in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Günay Gazioğlu, Ç. B. (2020). Influence of social media in formation of positive brand attitude among different user groups in sports video analysis-a case example “Sprongo”. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Günay, K. (2008). The competitiveness of the turkish iron and steel industry in the process of membership to the european union. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Güner, B. (2018). Küreselleşme sürecinde sanatta ötekilik. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Haşmet, M. K. (2020). Effects of industry 4.0 on automobile marketing strategies a research among auto executives in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Hekim Bülbül, N. Z. (2021). Enformasyon, sistem ve sanat; büyük veri çağında sanat. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Işıkdemir Uluç, N. Ç. (2016). A comparative field study in four emerging markets; Turkey, Kingdom of Saudi Arabia, United Arab Emirates and Egypt on e-health development challenges and utilization capabilities. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
İlhan, D. O. (2020). A practical multiple factor index model for shopping center investment decisions in Istanbul. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kaya, G. (2017). Sanat alıcılarının sanatı değerlendirme yaklaşımları: Türkiye örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kilimci, P. (2018). Sanatta mikroskopik görüntülerin dünyada ve Türkiye'deki yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kireç, D. (2019). Ortaöğretim öğrencilerinin ruh sağlığı belirtilerini gözlemlemeye yönelik görsel sanatlar eğitim modeli tasarısı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Komşuoğlu Yılmaz, N. (2011). The relationship between unionization, productivity and firm efficiency: Evidence on the chemical industry in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Kurtoğlu, A. L. (2020). An exploratory research among fashion business leaders and neuromarketing company executives on the perception of applied neuromarketing. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Onurel, R. (2018). Kıyamet ve son yargı tasvirlerinde hibrit ikonografisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Ordu, F. (2021). Sosyal ağların sorunlu kullanımı: nicel ve nitel inceleme. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
Özalp, F. (2019). 2000 sonrası çağdaş Türk sanatında siyasetin izleri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace@Işık
by OpenAIRE
DSpace'de Ara
Bu Bölüm
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Işık Yazarına Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt