Toplam kayıt 51, listelenen: 21-40

      Künye Göre
      Işıkdemir Uluç, N. Ç. (2016). A comparative field study in four emerging markets; Turkey, Kingdom of Saudi Arabia, United Arab Emirates and Egypt on e-health development challenges and utilization capabilities. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      İlhan, D. O. (2020). A practical multiple factor index model for shopping center investment decisions in Istanbul. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kaya, G. (2017). Sanat alıcılarının sanatı değerlendirme yaklaşımları: Türkiye örneği. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kilimci, P. (2018). Sanatta mikroskopik görüntülerin dünyada ve Türkiye'deki yansımaları. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kireç, D. (2019). Ortaöğretim öğrencilerinin ruh sağlığı belirtilerini gözlemlemeye yönelik görsel sanatlar eğitim modeli tasarısı. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Komşuoğlu Yılmaz, N. (2011). The relationship between unionization, productivity and firm efficiency: Evidence on the chemical industry in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Kurtoğlu, A. L. (2020). An exploratory research among fashion business leaders and neuromarketing company executives on the perception of applied neuromarketing. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Onurel, R. (2018). Kıyamet ve son yargı tasvirlerinde hibrit ikonografisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ordu, F. (2021). Sosyal ağların sorunlu kullanımı: nicel ve nitel inceleme. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Özalp, F. (2019). 2000 sonrası çağdaş Türk sanatında siyasetin izleri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Özçelik, G. (2007). The impact of host-country environment and headquarters on strategic human resource development practices at MNE subsidiaries: A survey from Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Özkol, T. (2009). Analysis of the variables that determine the satisfaction level of employees, agents and ultimate customers of an insurance company. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü [1]
      Perek, S. (2009).The board of directors as one of the mechanisms of corporate governance and its impact on the performance of Turkish family companies: A survey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Polat, S. (2009).Initial public offering (IPO) performance: A case study from İstanbul Stock Exchange Market. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Selçuk, P. (2015). Factors affecting understanding and applications of branded housing project marketing around the İstanbul metropolitan area. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Soykut Sarıca, Y. P. (2008). Wage determination under collective bargaining: Inflation, productivity and profitabgility relationships (an empirical study). İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü [1]
      Sungurlar, I. (2021). Bir sıkıntı mekânı olarak “eve” ilişkin fenomenolojik bir yaklaşım. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Şahin, Ç. (2008). Competitiveness of professional business services: case of Turkish advertising agencies. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Şerifsoy, A. (2019). An exploratory study on the dynamics of localization of renewable energy industry among the managers of a leading company. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Tatlı, S. Z. (2013). Dynamics of designing and implementing effective change: an empirical evaluation of perception of general managers of leading companies in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]