Toplam kayıt 51, listelenen: 28-47

      Künye Göre
      Onurel, R. (2018). Kıyamet ve son yargı tasvirlerinde hibrit ikonografisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Ordu, F. (2021). Sosyal ağların sorunlu kullanımı: nicel ve nitel inceleme. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Özalp, F. (2019). 2000 sonrası çağdaş Türk sanatında siyasetin izleri. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Özçelik, G. (2007). The impact of host-country environment and headquarters on strategic human resource development practices at MNE subsidiaries: A survey from Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Özkol, T. (2009). Analysis of the variables that determine the satisfaction level of employees, agents and ultimate customers of an insurance company. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü [1]
      Perek, S. (2009).The board of directors as one of the mechanisms of corporate governance and its impact on the performance of Turkish family companies: A survey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Polat, S. (2009).Initial public offering (IPO) performance: A case study from İstanbul Stock Exchange Market. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Selçuk, P. (2015). Factors affecting understanding and applications of branded housing project marketing around the İstanbul metropolitan area. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Soykut Sarıca, Y. P. (2008). Wage determination under collective bargaining: Inflation, productivity and profitabgility relationships (an empirical study). İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü [1]
      Sungurlar, I. (2021). Bir sıkıntı mekânı olarak “eve” ilişkin fenomenolojik bir yaklaşım. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Şahin, Ç. (2008). Competitiveness of professional business services: case of Turkish advertising agencies. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Şerifsoy, A. (2019). An exploratory study on the dynamics of localization of renewable energy industry among the managers of a leading company. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Tatlı, S. Z. (2013). Dynamics of designing and implementing effective change: an empirical evaluation of perception of general managers of leading companies in Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Tatlıcı, G. (2018). Görsel belleğin izinde Türk resminde yemek kültürü. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Tetik, H. (2008). Factors affecting consumer attitude in permission based mobile marketing: an empirical study for Turkey. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Tireli, A. İ. (2008). A service quality measurement framework for mobile betting : an assessment of theory and practice. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü [1]
      Tuğal, S. (2017). 21. Yüzyılda elektronik sanat ve yeni yönelimler. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Tuncay Çelikel, A. (2009). Factors affecting research and development (R&D) collaboration of multinational enterprises (MNEs) and their local partner firms: A case study of Turkish automotive industry. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Türk, M. (2008). Determining sovereign credit default swap spread by extended merton model in selected emerging markets. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]
      Yörük, A. (2008). Examination of the relationship between attitude and perceived usability of software in a context-driven specific scenario. İstanbul: Işık Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. [1]