Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10

      Künye Göre
      Beşinci, E. (2023). Metaverse’te pazarlama ve VRChat’te bir pazarlama deneyimi tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Beşirli Cesur, Z. (2022). Minyatür sanatının 4-6 yaş çocuk kitapları illüstrasyonu olarak kullanımının görsel iletişim tasarımı bağlamında incelenmesi. Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Ceylan, İ. (2022). Covid-19 salgını sürecinin gıda ürünleri ambalaj tasarımına olan etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Çetin, F. (2022). İnteraktif televizyonculuğun görsel iletişim tasarımı açısından incelenmesi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Durmuş, D. (2022). Görsel iletişim tasarımının dijital pazarlama platformlarında rekabet avantajına etkisi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Karaman, U. (2022). Sergi tasarımının dijitale doğru evrimleşen görsel öğeleri ve deneyimi. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Kenter, D. E. (2023). Sürdürülebilir bir animasyon tekniği olarak baskı resim. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Köse, A. M. (2024). Gıda ambalaj tasarımında sürdürülebilirlik ve artırılmış gerçeklik kullanımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yoldaş Sezgin, S. (2024). Konum tabanlı artırılmış gerçeklik uygulamalarında arayüz tasarımı. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]
      Yıldırım, G. (2022). İllüstrasyon sanatı ve kitap tasarımları çerçevesinde sanatçı kitaplarının incelenmesi ve bir proje uygulaması. İstanbul: Işık Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü. [1]