Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
The success of freemium business model: multiple case studies of industry leaders
(SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, 2022-07-19)
Freemium, ücretsiz ve premium sürümlerin bir arada sunulduğu “free” ve “premium” terimlerinin birleşimi ile ortaya çıkmış bir kavramdır. Freemium iş modeli, son zamanlarda çevrimiçi pazarlarda yaygın olarak kullanılmaktadır. ...
Impact of Covid-19 outbreak on consumer behavioral responses in the Turkish context
(Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, 2021-12-31)
Covid-19 pandemic has a significant effect on consumer behaviours. This study examines four types of consumer behavioral responses with a new conceptual model of panic buying behaviour. The study investigated the influence ...
Geçmişten günümüze pazarlama sistemi düşünce okulu
(Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, 2021-12-31)
Pazarlamanın akademik bir düşünce olarak kabul görmesi 20.yy’ın başlarına dayanmaktadır. Pazarlamayla alakalı konu ve problemlerin zaman içindeki değişimi pazarlama alanında farklı düşünce okullarının ortaya çıkmasına neden ...
Shelby D. Hunt: pazarlama bilimine katkıları
(Yusuf Öcel, 2021-07-30)
Shelby D. Hunt, pazarlama bilimindeki öncü çalışmaları ile tanınan dünya çapında bir teorisyen ve pazarlama araştırmacısıdır. Hunt 50 yıldan fazla süredir 400’e yakın akademik çalışmayla pazarlama literatürüne önemli ...