Işık Yazarı "Tavman, Emine Başak" İİSBF - Makale Koleksiyonu | İşletme Bölümü / Department of Management İçin Listeleme
-
Geçmişten günümüze pazarlama sistemi düşünce okulu
Tavman, Emine Başak; Soyak, M. Serkan (Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, 2021-12-31)Pazarlamanın akademik bir düşünce olarak kabul görmesi 20.yy’ın başlarına dayanmaktadır. Pazarlamayla alakalı konu ve problemlerin zaman içindeki değişimi pazarlama alanında farklı düşünce okullarının ortaya çıkmasına neden ... -
Impact of Covid-19 outbreak on consumer behavioral responses in the Turkish context
Bal ,Esra; Tavman, Emine Başak (Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, 2021-12-31)Covid-19 pandemic has a significant effect on consumer behaviours. This study examines four types of consumer behavioral responses with a new conceptual model of panic buying behaviour. The study investigated the influence ... -
Shelby D. Hunt: pazarlama bilimine katkıları
Tavman, Emine Başak (Yusuf Öcel, 2021-07-30)Shelby D. Hunt, pazarlama bilimindeki öncü çalışmaları ile tanınan dünya çapında bir teorisyen ve pazarlama araştırmacısıdır. Hunt 50 yıldan fazla süredir 400’e yakın akademik çalışmayla pazarlama literatürüne önemli ... -
The success of freemium business model: multiple case studies of industry leaders
Tavman, Emine Başak (SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, 2022-07-19)Freemium, ücretsiz ve premium sürümlerin bir arada sunulduğu “free” ve “premium” terimlerinin birleşimi ile ortaya çıkmış bir kavramdır. Freemium iş modeli, son zamanlarda çevrimiçi pazarlarda yaygın olarak kullanılmaktadır. ...