Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Anonim ortaklığın haklı nedenle feshini sınırlandıran hususlar
(Legal Yayıncılık San. ve Tic. Ltd. Şti., 2021)
Anonim şirkette azınlığa haklı nedenle fesih hakkı tanınmış olması, bu hakkın her zaman ve kolayca kullanılabileceği anlamına gelmez. Haklı nedenle şirketin feshini isteme imkanı, olağanüstü nitelikte ve istisnai durumlarda ...
Impact of Covid-19 outbreak on consumer behavioral responses in the Turkish context
(Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, 2021-12-31)
Covid-19 pandemic has a significant effect on consumer behaviours. This study examines four types of consumer behavioral responses with a new conceptual model of panic buying behaviour. The study investigated the influence ...
Geçmişten günümüze pazarlama sistemi düşünce okulu
(Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, 2021-12-31)
Pazarlamanın akademik bir düşünce olarak kabul görmesi 20.yy’ın başlarına dayanmaktadır. Pazarlamayla alakalı konu ve problemlerin zaman içindeki değişimi pazarlama alanında farklı düşünce okullarının ortaya çıkmasına neden ...
KÜMİ FRS İLE MSUGT/VUK uygulamaları arasındaki farklılıklar ve bir uygulama
(PressAcademia, 2021-07-30)
Amaç- KÜMİ FRS, AB kriterleriyle uyumlu; küçük ve mikro işletmelerin yararlanması açısından ortaya çıkarılmış finansal raporlama standartlarıdır. AB’nin 2013 yılında belirlemiş olduğu küçük ve mikro işletme tanımına göre ...
Shelby D. Hunt: pazarlama bilimine katkıları
(Yusuf Öcel, 2021-07-30)
Shelby D. Hunt, pazarlama bilimindeki öncü çalışmaları ile tanınan dünya çapında bir teorisyen ve pazarlama araştırmacısıdır. Hunt 50 yıldan fazla süredir 400’e yakın akademik çalışmayla pazarlama literatürüne önemli ...